| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Markeringslys Chevrolet g30 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=28188 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Chriserrr [ Lør 10. Apr 2021 10:59 ] |
| Innleggets emne: | Markeringslys Chevrolet g30 |
Hei, så jeg har en Chevrolet G30 starcraft extended passenger van altså 1992 modell og jeg har veldig lyst til og installere markeringslysa men vet ikke hvordan jeg skal kable alt kanskje noen som kan hjelpe meg? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 10. Apr 2021 12:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Markeringslys Chevrolet g30 |
Hei, og velkommen ombord. Hvis det er de originale lysene på bilen, så tenker jeg nesten at kablene fortsatt ligger der, men at pæreholderen er kuttet av. Har du flaks, har de bare tatt ut pærene, og latt de henge. Start med å se etter org, kablene. |
|
| Forfatter: | Chriserrr [ Lør 10. Apr 2021 16:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Markeringslys Chevrolet g30 |
fant ingen org kabler tror de kanskje kan være brukt til annet utstyr? har ekstra hella lys foran. |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Man 12. Apr 2021 09:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Markeringslys Chevrolet g30 |
Hvilke markeringslys er det du tenker på? Og hvilken funksjon ønsker du? Enkleste er bare å strekke ny kabel fra parklysene til markeringslyset. For å gjøre det ekstra avansert kan du koble opp en lysbryter i motorrommet, så har du mulighet å slå de av dersom «noen» mener du har for mye lys. |
|
| Forfatter: | Chriserrr [ Tor 15. Apr 2021 21:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Markeringslys Chevrolet g30 |
Hadde vært kult og ha en bryter inni i bilen til og slå de av ja men jeg mener de på siden av bilen rød bak og oransj foran. har sjekket med reglene og både de røde og oransje sier DOT som er markeringlys som er klarert i norge. |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Fre 16. Apr 2021 08:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Markeringslys Chevrolet g30 |
De røde bak henter du bare strøm fra baklyset eller skiltlyset. Foran fra park. De er lov å koble opp. Men jeg opplevde å få feil på EU fordi jeg ikke hadde egne blinklys på siden foran. Da koblet jeg slik at markeringslyset blinker, og fikk det aldri anmerket igjen. Da koblet jeg strøm fra parklyset inn på den ene polen, og fra blinklyset på «jord» på pæra. Dvs at slo jeg på parklys lyste markeringslyset. Slo jeg så på blinklys ble det 12v på begge sider på pæra, og den slukket. Da blinker den med motsatt frekvens av blinklyset. https://rustflekk.wordpress.com/2017/07 ... klyspaere/ |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|