AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Nye bilder Chevy van
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2738
Side 1 av 1

Forfatter:  boffen [ Søn 21. Okt 2007 16:51 ]
Innleggets emne:  Nye bilder Chevy van

:P :D :P Her kommer noen nye bilder.Dette er en 1977 G 10 shrt van totalt resturere t av meg 305/350 preppa motor 4 port innsug 4 port Edelbrock forg. ca.2,5-2,8 L pr. mil HK. mere enn nok.Motivene er lakket av Laffen,motivlakerings jobben kan sees på www.customworkshop.net.grunnfarven blå perlemor og striper er gjort av meg også klarlakk 15 lag.flere bilder av div.amcarkan sees på www.autogalleriet.net.Begynner på et nytt prosjekt i vinter, ønsker å komme i kontakt med gode motivlakkerere.
En hilsen til alle som kjører amcar...... :P :P :P :P

Vedlegg:
Filkommentar: bilder
hellvik%20028.jpg
hellvik%20028.jpg [ 69.93 KiB | Vist 2447 ganger ]
DSCI0001.JPG
DSCI0001.JPG [ 76.93 KiB | Vist 2447 ganger ]
DSCI0002.JPG
DSCI0002.JPG [ 63.04 KiB | Vist 2447 ganger ]
DSCI0003.JPG
DSCI0003.JPG [ 69.09 KiB | Vist 2447 ganger ]
DSCI0008.JPG
DSCI0008.JPG [ 72.13 KiB | Vist 2447 ganger ]

Forfatter:  eXX0n [ Søn 21. Okt 2007 16:54 ]
Innleggets emne: 

Husk mellomrom etter linkene, så funker de ;)

Forfatter:  Stoele [ Søn 21. Okt 2007 18:00 ]
Innleggets emne: 

TØFT!!!

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 21. Okt 2007 22:35 ]
Innleggets emne: 

Nice, hobbyer lidt med motivlakkering, men intet i den klasse, endnu! hehe

Forfatter:  pontchief [ Man 22. Okt 2007 13:35 ]
Innleggets emne: 

Flott van. 8)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/