| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 68 Dodge d100 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=26608 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | nilso [ Søn 13. Sep 2015 17:47 ] |
| Innleggets emne: | 68 Dodge d100 |
Kjøpte meg nettop et til prosjekt, en skikkelig " fjøsbil " Er en del rustsveising på karosseri og kasse som jeg tar utover vinteren. Starter og går forholdsvis greit, men soter noe fryktelig, pluggene blir helt sorte med en gang. Har justert det jeg kan på forgasseren , for mindre bensin uten hell. Kan det være noe annet lurt å prøve, eller er det mulig det må noe utskifting av noe til tro ? |
|
| Forfatter: | nilso [ Man 28. Sep 2015 18:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Har fått tatt et godt tak på Dodgen nå Sviver ganske fint nå også ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | Gleid [ Tir 29. Sep 2015 09:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Flott bil! Tror det blir kult med "parkett" på planet. Sent from my iPad using Tapatalk |
|
| Forfatter: | nilso [ Tir 29. Sep 2015 15:18 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Blir nok litt tykkere enn parkett ja
|
|
| Forfatter: | nilso [ Fre 02. Okt 2015 21:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Da er det klart til å begynne litt som snekker, å legge inn treverk
|
|
| Forfatter: | nilso [ Tor 08. Okt 2015 20:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Holder på å bygge opp igjen kassen nå i treverk. Sauser godt inn med olje etterhvert
|
|
| Forfatter: | Nemesis83 [ Fre 09. Okt 2015 07:43 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Utrolig kult spill i planken, passet utrolig fint med patinaen ellers på bilen |
|
| Forfatter: | nilso [ Fre 09. Okt 2015 08:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Nemesis83 skrev: Utrolig kult spill i planken, passet utrolig fint med patinaen ellers på bilen Ja, hadde tenkt å bruke eikebord, men fant ut det blir for fint på denne bilen Bruker nå bare noe billig rupanel i gran, 21mm, som jeg sauser godt godt inn med spillolje. Synes det passet bedre |
|
| Forfatter: | nilso [ Fre 09. Okt 2015 16:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Slik ble det ferdig
|
|
| Forfatter: | AW-100 [ Fre 09. Okt 2015 18:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Hærlig... ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Fre 09. Okt 2015 23:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Veldig flott og uvanlig truck du har Nilso! Og stilig løsning med tre i planet! Men, spillolje? Den tørker jo aldri, og vil vel dra til seg møkk og dritt? |
|
| Forfatter: | nilso [ Lør 10. Okt 2015 07:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
gMcnut skrev: Veldig flott og uvanlig truck du har Nilso! Og stilig løsning med tre i planet! Men, spillolje? Den tørker jo aldri, og vil vel dra til seg møkk og dritt? Nei, riktig det |
|
| Forfatter: | nilso [ Tir 13. Okt 2015 15:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Gamle amerikanske striesekker må være fint å sy setetrekk av i en farmertruck
|
|
| Forfatter: | sigheri [ Tir 13. Okt 2015 20:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Råtøff bil med hærlig stuk! |
|
| Forfatter: | nilso [ Tor 15. Okt 2015 15:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: 68 Dodge d100 |
Prøvde å lakke litt patina Men fordelen er nå at det er bare å prøve igjen om en ikke blir fornøyd. Har andre biler som må poleres og vaskes, men tanken med denne er å ha den så grov, og godt brukt, og samtidig gøy å se hvor billig ting kan gjøres, og likevel få til noe kult
|
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|