AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=26130
Side 1 av 4

Forfatter:  Road Devil [ Lør 14. Mar 2015 18:24 ]
Innleggets emne:  Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Bytta bort en Opel Rekord je hadde i denne 77 Capricen,350/350 funker fint :D

Bilde


Bilde


Bilde

Bilde



350'n trenger en shining og nye Toppdekselspakninger :)

Bilde

Forfatter:  OldisEinart [ Lør 14. Mar 2015 23:41 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

såg jo nesten strøken ut denne her da? mye rust om du veit? fint interiør ;)

planer videre ?

Forfatter:  Road Devil [ Lør 14. Mar 2015 23:56 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

OldisEinart skrev:
såg jo nesten strøken ut denne her da? mye rust om du veit? fint interiør ;)

planer videre ?


Er tålig grei :) En kompis hadde denne for noen år sia,var med å bånna speedometeret i den noe den orka ganske bra :mrgreen: Sikkert masse å plukke på.Men er faktisk en av de ''fineste'' bila je har hatt :) var akkurat Eu Godkjent nå så det passer bra med tanke på at sesongen har jo starta her :wink: Slenger ved et par bilder,cruisa litt i sta å vaska den :lol:

Bilde

Bilde

Bilde


Ser forsåvidt hvor je bor ifra vegen :wink: Må få henta gule 68'n og Caprice vogna til fruen så er det komplett =D>

Bilde

Forfatter:  Road Devil [ Tir 17. Mar 2015 17:23 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Eneste je har gjort er å kost meg med den =D> Kobla inn Retro speller'n i denne je.

Bilde

Bilde

Sota frontlyktene å :)
Bilde

Forfatter:  Road Devil [ Søn 22. Mar 2015 18:30 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Sia det satt kun 2 6x9 i hattehylla og ingenting mer så tok je å felte inn 2 4'' høytalere i dasjpadden.Blir penere enn å ha dem i dørtrekka syns je.

Bilde


Bilde

Skal trekke den opp igjen,sia plastikken er så sprø etter sola.Men ingen slike butikker som er oppe på Søndager gitt :lol:
Bilde



Fasan att ingen kan fylle bensin altså :evil: :lol:
Bilde

Forfatter:  AW-100 [ Søn 22. Mar 2015 19:44 ]
Innleggets emne:  Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Hehe med tørst amerikaner må du alltid ha en GOD grunn for å kunne kjøre forbi en bensinstasjon... :P


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forfatter:  Road Devil [ Søn 22. Mar 2015 19:48 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Egentlig min feil,løggi på tom ei stund å tenkte at den går dom neste 5 km :lol: men begynte å putre 2 km unna :lol:

Forfatter:  OldisEinart [ Man 23. Mar 2015 17:48 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Hvordan sota du frontlyktene? Kjerringa di sine strømper? ;P

Forfatter:  Road Devil [ Man 23. Mar 2015 19:50 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Røykfarga Headlight film fra Biltema..Ikke Godkjent hos Statens Vegvesen..... :lol:

Forfatter:  OldisEinart [ Man 23. Mar 2015 22:40 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Lol, da må det vertfall prøves ut her også, xD

Synst det såg kult ut, men alt som er kult liker ikke veivesene,

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk en ny rull måde i sotet og rosa film :oops:, er vell bare å prøve da ;P

Forfatter:  Road Devil [ Man 23. Mar 2015 22:46 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Hehe,sjeldent dom viser seg herover.Polisen er litt mer ute av og til,stoppa øss på Fredag.Sa ikke noe annet enn at vi som satt på skulle holde øss inni bilen i fart :lol: god tur videre hehe.

Forfatter:  Road Devil [ Tor 26. Mar 2015 13:34 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

Fint føre nå \:D/

Bilde

Forfatter:  jacmann [ Tor 26. Mar 2015 15:20 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

nå burde du ha gjort litt med 66 blitt litt slapp eller :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Forfatter:  Road Devil [ Tor 26. Mar 2015 20:49 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

jacmann skrev:
nå burde du ha gjort litt med 66 blitt litt slapp eller :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Sku egentlig begynne i dag,men plastikk spade driten har vist blitt knekt så da ble det utsatt en dag.fikk nå grunnet den under i går da :mrgreen:

Forfatter:  Road Devil [ Lør 28. Mar 2015 20:14 ]
Innleggets emne:  Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice

God Påske :wink:


Bilde

Side 1 av 4 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/