| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=26130 |
Side 1 av 4 |
| Forfatter: | OldisEinart [ Lør 14. Mar 2015 23:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
såg jo nesten strøken ut denne her da? mye rust om du veit? fint interiør planer videre ? |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Søn 22. Mar 2015 19:44 ] |
| Innleggets emne: | Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
Hehe med tørst amerikaner må du alltid ha en GOD grunn for å kunne kjøre forbi en bensinstasjon... Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Road Devil [ Søn 22. Mar 2015 19:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
Egentlig min feil,løggi på tom ei stund å tenkte at den går dom neste 5 km |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Man 23. Mar 2015 17:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
Hvordan sota du frontlyktene? Kjerringa di sine strømper? ;P |
|
| Forfatter: | Road Devil [ Man 23. Mar 2015 19:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
Røykfarga Headlight film fra Biltema..Ikke Godkjent hos Statens Vegvesen..... |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Man 23. Mar 2015 22:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
Lol, da må det vertfall prøves ut her også, xD Synst det såg kult ut, men alt som er kult liker ikke veivesene, Når jeg tenker meg om har jeg faktisk en ny rull måde i sotet og rosa film |
|
| Forfatter: | Road Devil [ Man 23. Mar 2015 22:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
Hehe,sjeldent dom viser seg herover.Polisen er litt mer ute av og til,stoppa øss på Fredag.Sa ikke noe annet enn at vi som satt på skulle holde øss inni bilen i fart |
|
| Forfatter: | Road Devil [ Tor 26. Mar 2015 13:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
Fint føre nå
|
|
| Forfatter: | jacmann [ Tor 26. Mar 2015 15:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
nå burde du ha gjort litt med 66 blitt litt slapp eller |
|
| Forfatter: | Road Devil [ Tor 26. Mar 2015 20:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
jacmann skrev: nå burde du ha gjort litt med 66 blitt litt slapp eller Sku egentlig begynne i dag,men plastikk spade driten har vist blitt knekt så da ble det utsatt en dag.fikk nå grunnet den under i går da |
|
| Forfatter: | Road Devil [ Lør 28. Mar 2015 20:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nybil igjen 1977 Chevrolet Caprice |
God Påske
|
|
| Side 1 av 4 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|