| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Oppussing av garasje https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=25586 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | nilso [ Fre 03. Okt 2014 14:56 ] |
| Innleggets emne: | Oppussing av garasje |
[url][URL=http://s45.photobucket.com/user/Nils_Oskar_Linjord/media/imagejpg3_zps5c630867.jpg.html] [/url][/url][url][URL=http://s45.photobucket.com/user/Nils_Oskar_Linjord/media/imagejpg1_zps110de1f4.jpg.html] [/url][/url]Har brukt litt tid på å pusse opp garasjen nå før vinteren. Er litt jobb igjen, men begynner å hjelpe Ble litt kult med drive inn i garasjen. |
|
| Forfatter: | larsreno [ Fre 03. Okt 2014 15:15 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
TØFT [THUMBS UP SIGN] |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Fre 03. Okt 2014 16:15 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Dæven.... ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | BigDooley [ Søn 05. Okt 2014 04:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Får du plass til corvetten din nå da? btw, cola-flaska du har på veggen har jeg også i garasjen min. |
|
| Forfatter: | nilso [ Søn 05. Okt 2014 10:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Har en garasje til ved siden av også, som jeg har til litt mer grovarbeid, bl.a. en 37 olds, jeg holder på med nå |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Man 06. Okt 2014 15:55 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Kult, er det golvbelegg eller fliser av den sjakkrute delen? |
|
| Forfatter: | nilso [ Man 06. Okt 2014 16:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
OldisEinart skrev: Kult, er det golvbelegg eller fliser av den sjakkrute delen? Det er bare belegg Skal legge sjakkrutemønster med fliser i hele garasjen etterhvert, men ble en litt enklere løsning inn til videre |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Tir 07. Okt 2014 12:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Kult, skulle hatt ett slags underlag av en del av garasjen min og har vert ute etter samme stil, er det noe nettside du har bestillt fra? |
|
| Forfatter: | nilso [ Tir 07. Okt 2014 12:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Jeg bestilte det bare av en fargehandel som selger belegg Var ikke akkurat rimelig, men må en ha det, så må en ha det |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Ons 08. Okt 2014 11:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
okei, takker |
|
| Forfatter: | nilso [ Tor 15. Jan 2015 20:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Føler jeg begynner å få litt plassproblemer https://m.youtube.com/watch?v=iVsZVRFrpdI |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Søn 18. Jan 2015 01:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Ser flott ut dette! Blir spennende å se hvordan det blir. OldisEinar: http://www.garasjegulv.no Her kan du bestille. Og de har et kjekt tegneprogram, der du legger inn gulvmålene, og så legger inn de flisene du vil ha. Edit: fant disse som er kr 4.- rimeligere pr. Stk. Kan jo utgjøre litt, om gulvet er stort. Har ikke prøvd noen av disse, så vet ikke om den ene er bedre enn den andre. http://www.freuchenimport.no/butikk/autodeck-gulvfliser |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Søn 18. Jan 2015 03:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Takker for info nitro66, får handle på en av de plassene |
|
| Forfatter: | Gleid [ Søn 18. Jan 2015 21:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Likte de flisene fra garasjegulv! Bra alternativ til epoxybelegg! Takk for tips Nitro. |
|
| Forfatter: | nilso [ Man 14. Sep 2015 16:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: Oppussing av garasje |
Etter at flere biler krevde mer plass til å jobbe med, og samlemanien ser ut til å være uhelbredelig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|