| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| enda en ny en https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2488 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | _Rebel_ [ Ons 12. Sep 2007 06:33 ] | |||
| Innleggets emne: | enda en ny en | |||
morn.. flott forum dere har her tenkte jeg skulle melde meg inn her. flott at folk med felles innteresser sammles jeg er en 21 år gammel kar som bor på eidsvoll verk. jeg har hatt en 66ht ford mustang som jeg har pusset opp som nå er solgt for og få litt penger så jeg fikk kjøpt en 67ht mustang som jeg har nå her er bildet av 67`n
|
||||
| Forfatter: | eXX0n [ Ons 12. Sep 2007 09:26 ] |
| Innleggets emne: | |
Utrolig nydelig bil må jeg si |
|
| Forfatter: | _Rebel_ [ Ons 12. Sep 2007 11:16 ] |
| Innleggets emne: | |
jo takk biler er ikke strøken, men den er helt grei er en 302 i den nå. blir enten stroka til 347 eller så kjøper jeg en ford racing 302 345hk til sommeren igjen. Må Bare spare litt penger..... kan ikke bare bruke penger på bil når man har hus også |
|
| Forfatter: | 57belair [ Ons 12. Sep 2007 11:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! |
|
| Forfatter: | _Rebel_ [ Ons 12. Sep 2007 12:41 ] |
| Innleggets emne: | |
kommer fra porsgrunn. henta den for en måned siden. så du her rett det |
|
| Forfatter: | challenger [ Ons 12. Sep 2007 15:10 ] |
| Innleggets emne: | |
Gratulerer med bil og velkommen hit!! |
|
| Forfatter: | nutte123 [ Ons 12. Sep 2007 16:45 ] |
| Innleggets emne: | hei |
ser bra ut at ungdommen kommer etter.. |
|
| Forfatter: | 19Pontiac69 [ Ons 12. Sep 2007 17:29 ] |
| Innleggets emne: | |
Gratulerer med ny bil |
|
| Forfatter: | st-remy [ Ons 12. Sep 2007 17:43 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | G-35 [ Ons 12. Sep 2007 18:24 ] |
| Innleggets emne: | G 35 |
Velkommen hit Har du bilde av Belvedere`n også?,har en kompis som har en 56 mod. |
|
| Forfatter: | _Rebel_ [ Tor 13. Sep 2007 06:08 ] |
| Innleggets emne: | |
skal skaffe det løpe av helgen |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 13. Sep 2007 21:48 ] |
| Innleggets emne: | |
hej, og velkommen! Det er en flott bil, du holder dig. vil ha flere bilder! hehe |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Fre 14. Sep 2007 16:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen og grattis med flott bil. alfaalfa |
|
| Forfatter: | ølbøen [ Fre 14. Sep 2007 17:37 ] |
| Innleggets emne: | |
gratulere og velkommen |
|
| Forfatter: | 19Pontiac69 [ Fre 14. Sep 2007 18:30 ] |
| Innleggets emne: | |
NICE RIDE |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|