| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| På'n igjen https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2468 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | vmyrv [ Søn 09. Sep 2007 19:12 ] |
| Innleggets emne: | På'n igjen |
Har du gammel bil blir du aldri arbeidsledig
Etter karroserifestenes tilstand ser det ikke ut til at dette karrosseriet har vært adskilt fra ramme tidligere.
Akkurat tilstrekkelig takhøyde
Jiggen passet på første forsøk, da er det bare å fornikle nakken å bryte seg løs på ramma. http://www.vmyrv.com |
|
| Forfatter: | sigheri [ Søn 09. Sep 2007 20:53 ] |
| Innleggets emne: | |
Huff huff, har litt jobb foran deg, men blir vel bra tilslutt Lykke til. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 10. Sep 2007 03:25 ] |
| Innleggets emne: | |
gleder mig til å følge dette projektet! flott bil, og lykke til! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|