AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

På'n igjen
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2468
Side 1 av 1

Forfatter:  vmyrv [ Søn 09. Sep 2007 19:12 ]
Innleggets emne:  På'n igjen

Har du gammel bil blir du aldri arbeidsledig
Bilde
Etter karroserifestenes tilstand ser det ikke ut til at dette karrosseriet har vært adskilt fra ramme tidligere.
Bilde
Akkurat tilstrekkelig takhøyde
Bilde
Jiggen passet på første forsøk, da er det bare å fornikle nakken å bryte seg løs på ramma.
http://www.vmyrv.com

Forfatter:  sigheri [ Søn 09. Sep 2007 20:53 ]
Innleggets emne: 

Huff huff, har litt jobb foran deg, men blir vel bra tilslutt :wink:
Lykke til.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 10. Sep 2007 03:25 ]
Innleggets emne: 

gleder mig til å følge dette projektet!

flott bil, og lykke til!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/