| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=23607 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 17:24 ] |
| Innleggets emne: | 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
Bilen ble lakket matt svart for ca 3 år siden.Det sitter en 351m maskin i bilen med 4 porter forgasser og holly innsug. Ellers er motoren orginal.Girkassen er en c6. Selv har jeg trekket nytt men uorginalt taktrekk i svart velur. Felger,lakk,senking,sofa fremme er det som er uorginalt på bilen. Er meget fornødde med bilen, starter alltid og ikke problem med bilen:) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
| Forfatter: | ughargh [ Søn 29. Sep 2013 19:18 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
Håhåå den va både kul og creapy 8 seter?
|
|
| Forfatter: | fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 19:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
ughargh skrev: Håhåå den va både kul og creapy 8 seter?Hehe.. Nei den er 6 seter, 3 framme og 3 bak:) Takk for det:) Den e småskummel når den komme kjøranes bak deg ja hehehe
|
|
| Forfatter: | AW-100 [ Søn 29. Sep 2013 19:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
Oooooo den var feeet.... Ser ut som om frontlyktene er sota? Tenkt på å sote park foran og markeringslysa på sidene også? |
|
| Forfatter: | fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 19:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
AW-100 skrev: Oooooo den var feeet.... Ser ut som om frontlyktene er sota? Tenkt på å sote park foran og markeringslysa på sidene også? E strømpebukså te kjærringå så e festa på lyktene foran Hadde ikke tenkt til å sote alt, blir litt for mye svart, eller ka? Hehe.. Men e stolt av bilen ja:)
|
|
| Forfatter: | sunnanamcar [ Søn 29. Sep 2013 19:38 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
fordtorino76 skrev: AW-100 skrev: Oooooo den var feeet.... Ser ut som om frontlyktene er sota? Tenkt på å sote park foran og markeringslysa på sidene også? E strømpebukså te kjærringå så e festa på lyktene foran Hadde ikke tenkt til å sote alt, blir litt for mye svart, eller ka? Hehe.. Men e stolt av bilen ja:)Hehe den likte jeg |
|
| Forfatter: | v8power [ Søn 29. Sep 2013 19:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
Tøfft stuk ja. |
|
| Forfatter: | fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 19:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
sunnanamcar skrev: fordtorino76 skrev: AW-100 skrev: Oooooo den var feeet.... Ser ut som om frontlyktene er sota? Tenkt på å sote park foran og markeringslysa på sidene også? E strømpebukså te kjærringå så e festa på lyktene foran Hadde ikke tenkt til å sote alt, blir litt for mye svart, eller ka? Hehe.. Men e stolt av bilen ja:)Hehe den likte jeg Ekje sikker på ka felgar d e, men e sånne di bruke mest te BMW:) 19x8 i bredde
|
|
| Forfatter: | Crazy Horse [ Søn 29. Sep 2013 20:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
Denna e tøff live |
|
| Forfatter: | Devilstower [ Søn 29. Sep 2013 21:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
ganske så rå stv.... |
|
| Forfatter: | fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 21:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
Devilstower skrev: ganske så rå stv.... Tusen takk for det:) |
|
| Forfatter: | Corvette_ [ Søn 29. Sep 2013 21:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
fordtorino76 skrev: Ekje sikker på ka felgar d e, men e sånne di bruke mest te BMW:) 19x8 i bredde ![]() Felgene kan ligne på Ocean Deep eller Ocean Timeless(mest sannsynligde siste). De har de på http://www.afl.no |
|
| Forfatter: | fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 21:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
Corvette_ skrev: fordtorino76 skrev: Ekje sikker på ka felgar d e, men e sånne di bruke mest te BMW:) 19x8 i bredde ![]() Felgene kan ligne på Ocean Deep eller Ocean Timeless(mest sannsynligde siste). De har de på http://www.afl.no Rondell hette di meina eg:) |
|
| Forfatter: | bad luck [ Søn 29. Sep 2013 21:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
Drittøff bil stv er undervurdert |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Søn 29. Sep 2013 21:56 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn |
fordtorino76 skrev: Hadde ikke tenkt til å sote alt, blir litt for mye svart, eller ka? Hehe.. Men e stolt av bilen ja:)All grunn til å være. |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|