AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=23607
Side 1 av 2

Forfatter:  fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 17:24 ]
Innleggets emne:  1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

Dette er da vår 1976 Ford Gran Torino som vi nå har eiet snart i 2 år.
Bilen ble lakket matt svart for ca 3 år siden.Det sitter en 351m maskin i bilen med 4 porter forgasser og holly innsug.
Ellers er motoren orginal.Girkassen er en c6. Selv har jeg trekket nytt men uorginalt taktrekk i svart velur.
Felger,lakk,senking,sofa fremme er det som er uorginalt på bilen. Er meget fornødde med bilen, starter alltid og ikke problem med bilen:)


Bilde Bilde
Bilde Bilde
Bilde Bilde
Bilde Bilde
Bilde Bilde
Bilde Bilde
Bilde Bilde
Bilde Bilde

Forfatter:  ughargh [ Søn 29. Sep 2013 19:18 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

Håhåå den va både kul og creapy =D> 8 seter?

Forfatter:  fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 19:25 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

ughargh skrev:
Håhåå den va både kul og creapy =D> 8 seter?


Hehe.. Nei den er 6 seter, 3 framme og 3 bak:) Takk for det:) Den e småskummel når den komme kjøranes bak deg ja :p hehehe

Forfatter:  AW-100 [ Søn 29. Sep 2013 19:28 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

Oooooo den var feeet.... Ser ut som om frontlyktene er sota? Tenkt på å sote park foran og markeringslysa på sidene også? ;)

Forfatter:  fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 19:32 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

AW-100 skrev:
Oooooo den var feeet.... Ser ut som om frontlyktene er sota? Tenkt på å sote park foran og markeringslysa på sidene også? ;)


E strømpebukså te kjærringå så e festa på lyktene foran :P hehe.. E lettare å fjerna om en blir stoppa i politikontroll, bare snitta strømpebukså :p
Hadde ikke tenkt til å sote alt, blir litt for mye svart, eller ka? :p Hehe.. Men e stolt av bilen ja:)

Forfatter:  sunnanamcar [ Søn 29. Sep 2013 19:38 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

fordtorino76 skrev:
AW-100 skrev:
Oooooo den var feeet.... Ser ut som om frontlyktene er sota? Tenkt på å sote park foran og markeringslysa på sidene også? ;)


E strømpebukså te kjærringå så e festa på lyktene foran :P hehe.. E lettare å fjerna om en blir stoppa i politikontroll, bare snitta strømpebukså :p
Hadde ikke tenkt til å sote alt, blir litt for mye svart, eller ka? :p Hehe.. Men e stolt av bilen ja:)



Hehe den likte jeg :D tøff bil forresten, hvilke felger er det? Er på leit etter noe fet til fairlanen

Forfatter:  v8power [ Søn 29. Sep 2013 19:44 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

Tøfft stuk ja.

Forfatter:  fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 19:48 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

sunnanamcar skrev:
fordtorino76 skrev:
AW-100 skrev:
Oooooo den var feeet.... Ser ut som om frontlyktene er sota? Tenkt på å sote park foran og markeringslysa på sidene også? ;)


E strømpebukså te kjærringå så e festa på lyktene foran :P hehe.. E lettare å fjerna om en blir stoppa i politikontroll, bare snitta strømpebukså :p
Hadde ikke tenkt til å sote alt, blir litt for mye svart, eller ka? :p Hehe.. Men e stolt av bilen ja:)



Hehe den likte jeg :D tøff bil forresten, hvilke felger er det? Er på leit etter noe fet til fairlanen


Ekje sikker på ka felgar d e, men e sånne di bruke mest te BMW:) 19x8 i bredde :p

Forfatter:  Crazy Horse [ Søn 29. Sep 2013 20:44 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

Denna e tøff live :)

Forfatter:  Devilstower [ Søn 29. Sep 2013 21:24 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

ganske så rå stv.... :)

Forfatter:  fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 21:27 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

Devilstower skrev:
ganske så rå stv.... :)


Tusen takk for det:)

Forfatter:  Corvette_ [ Søn 29. Sep 2013 21:35 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

fordtorino76 skrev:

Ekje sikker på ka felgar d e, men e sånne di bruke mest te BMW:) 19x8 i bredde :p


Felgene kan ligne på Ocean Deep eller Ocean Timeless(mest sannsynligde siste). De har de på http://www.afl.no

Forfatter:  fordtorino76 [ Søn 29. Sep 2013 21:40 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

Corvette_ skrev:
fordtorino76 skrev:

Ekje sikker på ka felgar d e, men e sånne di bruke mest te BMW:) 19x8 i bredde :p


Felgene kan ligne på Ocean Deep eller Ocean Timeless(mest sannsynligde siste). De har de på http://www.afl.no


Rondell hette di meina eg:)

Forfatter:  bad luck [ Søn 29. Sep 2013 21:48 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

Drittøff bil =D> stv er undervurdert :twisted:

Forfatter:  AW-100 [ Søn 29. Sep 2013 21:56 ]
Innleggets emne:  Re: 1976 Ford Gran Torino Stasjonsvogn

fordtorino76 skrev:

Hadde ikke tenkt til å sote alt, blir litt for mye svart, eller ka? :p Hehe.. Men e stolt av bilen ja:)

All grunn til å være. :) Greit med litt farge på sidene, jeg bare synes de park/blink i grillen ble veeeldig synlige når du fikk mørkere lykter... :)

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/