AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Starcraft et trygt kjøp??
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2315
Side 1 av 1

Forfatter:  lpriis [ Søn 19. Aug 2007 17:52 ]
Innleggets emne:  Starcraft et trygt kjøp??

Hei hei.
Registrerte meg her i dag og håper på litt hjelp fra dere som har peiling :D
Snuser litt på nettet etter en svær bil så jeg får med meg både familie og hobbien min..svære modellfly.det jeg lurer på er om en starcraft er et trygt kjøp?er det noen vanlige feil en må passe på.har hørt at dem ruster rundt vinduer.Kan jeg kjøre en G30 med vanlig b lapp visst ikke er det mye som må gjøres for å registrere den ned?.Har satt meg en grense på 140lapper..

Håper på masse svar :wink:

MVH
Lars Petter.

Forfatter:  T & T Store [ Man 17. Des 2007 03:36 ]
Innleggets emne:  Hei...

Så du leter etter en svært bil til familie og hobby. Starcraft er flotte og store bila det. Svært god plass til familien og ikkje minst til å ta med hobbyen...... Kunna tenkt meg en slik sjølv eg men får den ikkje inn i garasja hehe..

Det som ofte er minuset med slike biler er at som regel får en rust på sidedører, rundt sidevindu og under bakdørene. Virka som dette er et stort problem og minus når det gjeld slike bila og andre van forøvrig. Men det er vel einaste minuset eg veit... Elles har eg vel berre pluss å kome med. Du sit som en konge og køyre som en konge!! Men er du flink til å stelle bilen slepp du rusta!! Ein G30 bil kan du køyre med vanlig lapp dersom den er nedregistrert... Det er ikkje altid store jobben med å få det til...

Forfatter:  ølbøen [ Man 17. Des 2007 15:50 ]
Innleggets emne: 

VELKOMMEN :D
Jeg har en starcraft og jeg kjører opp mot 50 000km i året med denne, ferier jobb og bilfrakt/hobby og det er den beste bilen jeg noengang har hatt, MEN etter jeg hadde hatt bilen i 3 år da rundet den 250000 røk girkassen og rundt 350000 røk toppakningen på høyre side, skiftet da begge toppakninger. Tilsammen ble dette ble to kostbare utgift jeg kunne klart meg uten , men jeg har nå rundet 500 000km på telleren og håper den går gjennom neste eu kontroll for dette er en bil jeg ALDRI ville vært foruten. Neste minuset med bilen er høyde og lengde på f.eks ferjer da spesiellt danmark/svenksebåten da du er høyere enn 1.96 og må betale ekstra for dette. PLUSSET med denne bilen er du sitter bedre enn hjemme i godstolen , oversiktlig (hverfall fremover) bilen tåler en støyt i tilfelle uhellet er ute og ikke minst plassen og at du sjelden blir stoppet med henger pga vekt. Så mitt råd er kjøp deg en starcraft og pass godt på den KONGEBIL. :D

Lykke til :D

Forfatter:  st-remy [ Man 17. Des 2007 15:58 ]
Innleggets emne: 

:) vi har også starcraft dette er en g30 kombi , kjempe bil , rust er vel det største problemet med disse bilene.

Forfatter:  boffen [ Tir 18. Des 2007 22:29 ]
Innleggets emne:  Starkraft

helt topp biler det er jo chevy,jeg ville ha gått for en G20 den er mere behagliere å kjøre enn G30,har selv haft en G2o er solgt ,men har nå enG10 short van,se opp for rust rundt store vinduer og bak ved innfester til bakre støtfanger,ja generrelt rust.

Å KJØRE EN VAN ER IKKE BARE Å KJØRE EN BIL!!!!!!! DET ER EN LIVSSTIL :lol: :lol:

Forfatter:  plymma [ Lør 19. Jan 2008 23:05 ]
Innleggets emne:  starcraft

Hei.Jeg har selv en starcraft,kan absolutt anbefale disse bilene.

Forfatter:  skårstein [ Tir 29. Jan 2008 01:01 ]
Innleggets emne: 

kjøpte meg van for halvtanna årsidan , kjempe bil, jo då litt rust er der men det er ramme på bilen, G20 er litt meire mjuk langs vegen. samt lågare egenvekt, ville nok vurdert det no om eg skulle ha bytta. plass og drakraft er ingen problem, men har du bratte bakkar og mykje snø må nok kjettingen på. dieselen er litt trang å skru på men det går. kjøp ein starcraft du. kostar ca 2000 for ned reg dok + fjerning av eit fjørblad, og så må du nok bytte Uboltane som heldt blada saman. vel 500 til biltilsynet og du har ein person bil kl B.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/