AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

NYTT MEDLEM stålemed en 42 chevy pick up
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2313
Side 1 av 2

Forfatter:  1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:03 ]
Innleggets emne:  NYTT MEDLEM stålemed en 42 chevy pick up

heei heei alle sammen, mitt navn er ståle, er 15 år, å bor på jessheim.

jeg har en 42 chevrolet pick up som skall bli en hot rod, har en 350 motor med 4 bolta ramme lager jeg skall ha i den, bak den skall jeg ha en av 700 kassene pappa har :lol:.

jeg venter nå bare på å komme igang, da papa har en bil for mye i garasjen. :?.

skall kjøpe mustang 2 forstiling fra statene når jeg har fått skrapa sammen noen 1000 lapper :D, så blir det vel en 10 eller 12 bolter bakaxel, helst 12 bolt :D


her er noen bilder av bilen

Forfatter:  alfaalfa [ Lør 18. Aug 2007 21:06 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen til forum 8)
Ser ut som du har litt å henge fingrene i her. Blir morro å se hvordan dette blir til slutt.
Husk bilder da :D

alfaalfa

Forfatter:  1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:08 ]
Innleggets emne: 

alfaalfa skrev:
Hei og velkommen til forum 8)
Ser ut som du har litt å henge fingrene i her. Blir morro å se hvordan dette blir til slutt.
Husk bilder da :D

alfaalfa


bilder kall bli men pcen er litt på kjøret :?

Forfatter:  alfaalfa [ Lør 18. Aug 2007 21:11 ]
Innleggets emne: 

Tell me about it. pc'er kan få grå hår på hvem som helst. ordner seg sikkert med bilder etter hvert tenker jeg 8)

alfaalfa

Forfatter:  1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:14 ]
Innleggets emne: 

alfaalfa skrev:
Tell me about it. pc'er kan få grå hår på hvem som helst. ordner seg sikkertedilder etter hvert tenker jeg 8)

alfaalfa


jeg lasta først opp 3 bilder, men jeg ville ha motsatt rakkefølge på bildene. så jeg trykka på delete, men nå får jeg ikke lasta opp de samme bildene? men kan laste ned andre bilder??

Forfatter:  1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:15 ]
Innleggets emne: 

nok å gjøre får en 15 åring :D

Vedlegg:
bil016[1].jpg
bil016[1].jpg [ 45.98 KiB | Vist 4813 ganger ]

Forfatter:  1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:17 ]
Innleggets emne: 

her er et bilde før bilen ble demontert

Vedlegg:
pickupenmin[1].jpg
pickupenmin[1].jpg [ 57.29 KiB | Vist 4810 ganger ]

Forfatter:  Mr.Malibu [ Søn 19. Aug 2007 16:44 ]
Innleggets emne: 

Var det ikke en sånn MacGyver kjørte rundt i? :D

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 19. Aug 2007 17:54 ]
Innleggets emne: 

Hej og velkommen

Moro å se unddommen i norge, vet hvad de skal bruke deres tid å penger på!!

skal blive moro, å følge dette projektet!!!

:D :D :D

Forfatter:  st-remy [ Søn 19. Aug 2007 17:59 ]
Innleggets emne: 

:) føft prosjekt , bra at ungdommen har sunne intresser.
et ortak, gji dem et prosjekt før idretten tar dem 8)

Forfatter:  challenger [ Søn 19. Aug 2007 18:35 ]
Innleggets emne: 

Velkommen :)

Forfatter:  1942 [ Søn 19. Aug 2007 19:05 ]
Innleggets emne: 

Malibu74 skrev:
Var det ikke en sånn MacGyver kjørte rundt i? :D


jo hehe :D men den var gul

Forfatter:  1942 [ Søn 19. Aug 2007 19:06 ]
Innleggets emne: 

Pappa Wolf skrev:
Hej og velkommen

Moro å se unddommen i norge, vet hvad de skal bruke deres tid å penger på!!

skal blive moro, å følge dette projektet!!!

:D :D :D


ja det skall bli moro, skall nok få bynt på det ganske så snart :D

Forfatter:  1942 [ Søn 19. Aug 2007 19:07 ]
Innleggets emne: 

st-remy skrev:
:) føft prosjekt , bra at ungdommen har sunne intresser.
et ortak, gji dem et prosjekt før idretten tar dem 8)


hehe

Forfatter:  nette_volf [ Søn 19. Aug 2007 21:00 ]
Innleggets emne: 

Hei og velkommen til forumet :D :D

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/