| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| NYTT MEDLEM stålemed en 42 chevy pick up https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2313 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | 1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:03 ] |
| Innleggets emne: | NYTT MEDLEM stålemed en 42 chevy pick up |
heei heei alle sammen, mitt navn er ståle, er 15 år, å bor på jessheim. jeg har en 42 chevrolet pick up som skall bli en hot rod, har en 350 motor med 4 bolta ramme lager jeg skall ha i den, bak den skall jeg ha en av 700 kassene pappa har jeg venter nå bare på å komme igang, da papa har en bil for mye i garasjen. skall kjøpe mustang 2 forstiling fra statene når jeg har fått skrapa sammen noen 1000 lapper her er noen bilder av bilen |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Lør 18. Aug 2007 21:06 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen til forum Ser ut som du har litt å henge fingrene i her. Blir morro å se hvordan dette blir til slutt. Husk bilder da alfaalfa |
|
| Forfatter: | 1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:08 ] |
| Innleggets emne: | |
alfaalfa skrev: Hei og velkommen til forum
Ser ut som du har litt å henge fingrene i her. Blir morro å se hvordan dette blir til slutt. Husk bilder da alfaalfa bilder kall bli men pcen er litt på kjøret |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Lør 18. Aug 2007 21:11 ] |
| Innleggets emne: | |
Tell me about it. pc'er kan få grå hår på hvem som helst. ordner seg sikkert med bilder etter hvert tenker jeg alfaalfa |
|
| Forfatter: | 1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:14 ] |
| Innleggets emne: | |
alfaalfa skrev: Tell me about it. pc'er kan få grå hår på hvem som helst. ordner seg sikkertedilder etter hvert tenker jeg
alfaalfa jeg lasta først opp 3 bilder, men jeg ville ha motsatt rakkefølge på bildene. så jeg trykka på delete, men nå får jeg ikke lasta opp de samme bildene? men kan laste ned andre bilder?? |
|
| Forfatter: | 1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:15 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
nok å gjøre får en 15 åring
|
|||
| Forfatter: | 1942 [ Lør 18. Aug 2007 21:17 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
her er et bilde før bilen ble demontert
|
|||
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Søn 19. Aug 2007 16:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Var det ikke en sånn MacGyver kjørte rundt i? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Søn 19. Aug 2007 17:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Hej og velkommen Moro å se unddommen i norge, vet hvad de skal bruke deres tid å penger på!! skal blive moro, å følge dette projektet!!! |
|
| Forfatter: | st-remy [ Søn 19. Aug 2007 17:59 ] |
| Innleggets emne: | |
et ortak, gji dem et prosjekt før idretten tar dem |
|
| Forfatter: | challenger [ Søn 19. Aug 2007 18:35 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen |
|
| Forfatter: | 1942 [ Søn 19. Aug 2007 19:05 ] |
| Innleggets emne: | |
Malibu74 skrev: Var det ikke en sånn MacGyver kjørte rundt i?
jo hehe |
|
| Forfatter: | 1942 [ Søn 19. Aug 2007 19:06 ] |
| Innleggets emne: | |
Pappa Wolf skrev: Hej og velkommen
Moro å se unddommen i norge, vet hvad de skal bruke deres tid å penger på!! skal blive moro, å følge dette projektet!!! ja det skall bli moro, skall nok få bynt på det ganske så snart |
|
| Forfatter: | 1942 [ Søn 19. Aug 2007 19:07 ] |
| Innleggets emne: | |
st-remy skrev: :) føft prosjekt , bra at ungdommen har sunne intresser.
et ortak, gji dem et prosjekt før idretten tar dem hehe |
|
| Forfatter: | nette_volf [ Søn 19. Aug 2007 21:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen til forumet |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|