Hallo alle sammen. Mitt navn er Tor Ivar, 37 år , og bor i Alta.
Har holdt på med amerikanske biler siden jeg fikk lappen i 87.
Har mest holdt på med mopars opp gjennom årene, men har nu fått opp øynene for at det faktisk finnes masse andre tøffe biler
Har for tiden en 54Olds Super 88 som prosjekt, og fruen har en 89 Suburban diesel som bruksbil. Selv kjører jeg en japansk skrapdunge til værdags, ser ut som f... men den tar meg til jobb iallefall!
Kommer til å legge Oldsen inn på prosjektsiden.
Prøver å komme meg på treff hver sommer, og da i Sverige siden jeg trives bedre der.