Må prøve å få tatt noen bilder av motor, chassis osv fremover også..
Men, har opptaget en missmatch fra rattstamme ned mot tannstang(der blir det en veldig bratt vinkel) så slo tanken meg.. Kanskje det vil være like enkelt å bruke snekke som er orginal til Comodore forstillinga?? Om så vet jeg fint lite om hvordan den ser ut å hvordan den er montert.. Men, om noen skulle ha en slik evt annen egnet snekke liggende, så kontakt meg
Evt, jeg kan også senke rattstammen noe.. (det er tilt osv på den så det skal fortsatt gå å få en fin kjørestilling)
Så må jeg lage meg en liste over deler jeg må skaffe fremover..
Akkurat nå har jeg blitt veldig påvirket av junior`n min(han er en 13 åring med ekstrem intr for customs) å har ett veldig rustent objekt av en 41 Oldsmobil som han vil gjøre noe radikalt ut av.. å jeg har ikke tenkt å stoppe gutten, hehe, setter stor pris på at avkommet har blitt entusiast å heller vil bruke fritida å lommepengene å evt andre penger han jobber for eller kommer over på å bygge seg custombil istedet for å drive med masse faenskap dagens ungdom kan komme borti
Gutten flyr rundt å forteller meg hva jeg må ha av deler(sålangt kun bassert på utsende)
Nok om det, gutten er ivrig å har forklart meg at jeg trenger ett flakeratt.. ett med tre forkromede eiker, runde hull å blå flakevinyl..(Helst i en lys blå nyanse) å jeg tror jammen gutten har rett.. så det blir vel en titt på ebay å se etter noe sånt(om det ikke sku dukke opp noen her eller i nærområdet som har noe slikt liggende)
Dekk med hvit side må også til.. Chromereverse felgene blir nok hengende med(de er nye å jeg synes det funker på en slik bil) men om noen har ett sett med hvitside dekk som ikke er utslitt til 14" felger(lave felger ja, men greit nok da jeg synes bilen ser feitere ut med de hjula en om hjulene blir store til den.. Dekkene kan ikke være brede(må nok helst være litt smale til 7" felgbredde pga det er behov for klaring til fenderskirts(de er prøvemontert å det blir fett, med untak av at de har en kav skjærings farge nå)
Jeg liker nok diagonaldekk best av utsende, men handler jeg brukte dekk er det prisen å tilstand som er det viktigste.. de må i allefall ha bred hvit side...
Å så til bakakselen..
Dette er vistnokk(ifølge tidligere eier, som heller ikke starta prosjektet) en Camaro aksel..
Denne skal ha skiver, å jeg har kaliptere som passer, men mangler skiver.. (hvordan identifisere denne akselen og evt skiver jeg trenger?)