AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Pickup paradise
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=21394
Side 1 av 5

Forfatter:  magnus1 [ Man 19. Nov 2012 01:37 ]
Innleggets emne:  Pickup paradise

Dryler på med en prosjekt tråd. Jeg har en 69 c10 stepside som jeg potler med om dagene, dette er det første prosjektet jeg har gått i gang med så har nok mye å lære enda.. Hiver med noen bilder av hvordan den va før jeg plukket den i biter å hvordan den ligger an nå.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
ramma har fått offshore behandling så denne ruster ikke på en stund vertfall
Bilde
Bilde
Bilde
Har sveiset igjen alle hullene og bygget om litt på torpedoveggen, ble veldig fornøyd
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde


så det er vel så langt jeg har kommet, neste blir å sveise noe rust i taket å fjerne "drip rails'ene"

Her var det mye sparkel å snæx
Bilde
Bilde
Bilde

Forfatter:  kristian s [ Man 19. Nov 2012 08:28 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Tøft! Bra med flere pickuptråder her inne. Hvor mye og hvordan senk har du?

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 19. Nov 2012 08:45 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Flott bil, og flott jobbet!

Sandblåste du rammen?

Forfatter:  tommys [ Man 19. Nov 2012 08:57 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Ikke gå i fella, husk å ha skralle som går begge veier :-)
Mange gir opp sine prosjekter....
Lykke til..
Tommys

Forfatter:  Airflow [ Man 19. Nov 2012 09:15 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Grattis! Denne så jo tøff ut. Likte den sånn som den var før. Hva er plana fremover, farge osv...?

Forfatter:  GTO_66 [ Man 19. Nov 2012 11:32 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Tøff pickup , stå på ! :)

Forfatter:  magnus1 [ Man 19. Nov 2012 12:49 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

kristian s skrev:
Tøft! Bra med flere pickuptråder her inne. Hvor mye og hvordan senk har du?


Da jeg fikk den hadde den fjører som hadde vært borti skjærebrenneren en tur, men nå blir det 4/6" drop. 2 1/2" drop spindler, 1 1/2" drop fjører fremme og 6" drop fjører bak, med nye støtdempere og stabstag(noe den ikke har orginalt). Men tror den blir noe lunde slik den er på bildene bare nå blir det gjort skikkelig 8)

Pappa Wolf skrev:
Flott bil, og flott jobbet!

Sandblåste du rammen?


Tusen takk :mrgreen: Jepp, tok den med på jobben å fikk gutta der til å sandblåse og male den 8)

tommys skrev:
Ikke gå i fella, husk å ha skralle som går begge veier :-)
Mange gir opp sine prosjekter....
Lykke til..
Tommys


Hehe :D Jeg har ikke noe stress å tar det stille å rolig, så tror nok ikke jeg går lei med det første, men man vet jo aldri.... Takk for det.

Airflow skrev:
Grattis! Denne så jo tøff ut. Likte den sånn som den var før. Hva er plana fremover, farge osv...?


Takk :D Jeg liker den også slik den er, så det blir i noe lunde di samme fargene, har ikke helt bestemt meg enda.

GTO_66 skrev:
Tøff pickup , stå på ! :)


Takk for det :mrgreen:

Forfatter:  magnus1 [ Man 19. Nov 2012 12:56 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Slenger med et lite stemningsbilde, siste børningsen... 383 stroker med th350
Bilde

Forfatter:  pontchief [ Man 19. Nov 2012 17:34 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Tøff pick up Bilde

Forfatter:  1967c10 [ Man 19. Nov 2012 23:12 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

magnus1 skrev:
Slenger med et lite stemningsbilde, siste børningsen... 383 stroker med th350
Bilde


Hjelper med et såmt bilde i surt vestlands vær ja! Ka dekk og felg har du? Kjøre sjøl med ca 3.5/5" drop på min 67mod. Ser du har vesentlig feitare dekk enn meg. Ingen subbing med dine?

Planar ellers? tanke på motor/gir osv...

Forfatter:  magnus1 [ Tir 20. Nov 2012 02:48 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

1967c10 skrev:
magnus1 skrev:
Slenger med et lite stemningsbilde, siste børningsen... 383 stroker med th350
Bilde


Hjelper med et såmt bilde i surt vestlands vær ja! Ka dekk og felg har du? Kjøre sjøl med ca 3.5/5" drop på min 67mod. Ser du har vesentlig feitare dekk enn meg. Ingen subbing med dine?

Planar ellers? tanke på motor/gir osv...


ja det er helt sant. Føreløpig har jeg 10" breie med 295/50 rundt hele, ingen subbing, men blir nok å skifte ut de fremme vertfall med noen som er mye smalere tror jeg, tror kanskje d kan bli litt subbing med den senken som jeg skal ha på nå, vertfall fremme.
Er du fornøyd me senken din eller ? Sleng gjerne med et bilde av doningen :mrgreen:

Forfatter:  Bead-lock [ Tir 20. Nov 2012 09:54 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Tøff bil det der... =D>

ett tips er at du bredder hjulkassene i planen og stapper inn skikkelige hjul... :mrgreen:

Her er det på 29x15,5x15 M/T dekk

Bilde

Forfatter:  magnus1 [ Tir 20. Nov 2012 12:26 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

hehe, her snakker vi skikkelig dekk størrelse ja, stilig ;)

Forfatter:  Mads H [ Tir 20. Nov 2012 17:38 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Kjempefin Pickup! Godt å se flere!

Forfatter:  Transamtussan [ Tir 20. Nov 2012 19:19 ]
Innleggets emne:  Re: Pickup paradise

Råtøff pickup. =D>
Du får bredde ut skjermene slik at du får dekkene innenfor kantene. Så er den perfekt i mine øyne. :wink:

Side 1 av 5 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/