AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Nytt `53 Chevy prosjekt
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2139
Side 1 av 1

Forfatter:  Modi53 [ Lør 21. Jul 2007 17:09 ]
Innleggets emne:  Nytt `53 Chevy prosjekt

Måtte bare ha den :D
Legger ut flere bilder når bilen er kommet trygt hjem til meg.


1953 Chevrolet Pick Up 3100 m/V8 og automat og PS/PB

Grrrrr! Sabla knotete å legge ut bilder her.. :evil:
Ferske bilder av Pick Up'en finner dere her:

http://www.cardomain.com/ride/2104315

Vedlegg:
'53 Chevy Pick Up 3100.jpg
'53 Chevy Pick Up 3100.jpg [ 64.2 KiB | Vist 5027 ganger ]

Forfatter:  eXX0n [ Lør 21. Jul 2007 17:29 ]
Innleggets emne: 

Dette kommer jeg garantert til å følge med på :D

Kan du være snill å legge med MASSE bilder mens du jobber? Det hadde vært gøy.

Blir det Hot Rod, Custom eller Restaurering?

Forfatter:  alfaalfa [ Lør 21. Jul 2007 17:33 ]
Innleggets emne: 

Deilig bil du har fått deg. Skal bli artig å følge med på dette prosjektet 8)

alfaalfa

Forfatter:  Modi53 [ Lør 21. Jul 2007 19:28 ]
Innleggets emne: 

eXX0n skrev:
Dette kommer jeg garantert til å følge med på :D

Kan du være snill å legge med MASSE bilder mens du jobber? Det hadde vært gøy.

Blir det Hot Rod, Custom eller Restaurering?


Den blir nok en mild custom etterhvert og bilder vil bli lagt ut på:
http://www.cardomain.com/ride/2104315

Må bare få ferdig "Laila" først :)

Forfatter:  st-remy [ Lør 21. Jul 2007 20:13 ]
Innleggets emne:  Re: Nytt `53 Chevy prosjekt

Modi53 skrev:
Måtte bare ha den :D
Legger ut flere bilder når bilen er kommet trygt hjem til meg.


1953 Chevrolet Pick Up 3100 m/V8 og automat og PS/PB


:shock: :) ja det skjønna e godt at du villa ha , for den villa også e og hatt :lol: gratuler med ny bil, fine biler detta

Forfatter:  pontchief [ Søn 22. Jul 2007 10:30 ]
Innleggets emne: 

Gratulerer med PU.

Det er nydelige linjer på disse års modellene av Chevy PickUp's. 8)

Forfatter:  kustomchry [ Søn 22. Jul 2007 20:04 ]
Innleggets emne: 

Nu må du vel skaffe deg en ku også, nu som du har kjøpt deg farmertruck :lol: :lol: :lol:

Men tøff er den 8) vi venter i spenning :P :P

Forfatter:  Modi53 [ Man 23. Jul 2007 14:11 ]
Innleggets emne: 

kustomchry skrev:
Nu må du vel skaffe deg en ku også, nu som du har kjøpt deg farmertruck :lol: :lol: :lol:

Men tøff er den 8) vi venter i spenning :P :P


Den eneste kua æ vet om e ho Kristin Halvorsen og ho passe liksom ikke inn i Amcar miljøet :lol:

Forfatter:  pontchief [ Man 23. Jul 2007 14:26 ]
Innleggets emne: 

Modi53 skrev:
kustomchry skrev:
Nu må du vel skaffe deg en ku også, nu som du har kjøpt deg farmertruck :lol: :lol: :lol:

Men tøff er den 8) vi venter i spenning :P :P


Den eneste kua æ vet om e ho Kristin Halvorsen og ho passe liksom ikke inn i Amcar miljøet :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ha du forresten fått søkerlykta?

Forfatter:  Modi53 [ Man 23. Jul 2007 15:17 ]
Innleggets emne: 

pontchief skrev:
Modi53 skrev:
kustomchry skrev:
Nu må du vel skaffe deg en ku også, nu som du har kjøpt deg farmertruck :lol: :lol: :lol:

Men tøff er den 8) vi venter i spenning :P :P


Den eneste kua æ vet om e ho Kristin Halvorsen og ho passe liksom ikke inn i Amcar miljøet :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ha du forresten fått søkerlykta?


Akkurat vært i posten, ikke noe der men den kommer sikkert i morgen.
Skal jodle ut til deg når den dukker opp :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/