AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=21250
Side 1 av 3

Forfatter:  lasset [ Tor 01. Nov 2012 20:40 ]
Innleggets emne:  Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Hei som dere ser er jeg ny på forumet her, men dere kommer til å bli plaga med en del spørsmål fra meg
da jeg får hjem en 69 Lincoln mark III på lørdag.
Vet egentlig lite om bilen bortsett fra at den starter og går, og er rimelig grei for rust.
Sprekk i manifold og sprekker i framseter, og her kommer de første spørsmålene: Kan noen si meg hvor jeg får kjøpt headers og nye trekk til setene i svart skinn ?
Mvh: Lasse.

Forfatter:  sigheri [ Tor 01. Nov 2012 21:42 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Hei og velkommen hit.
Gratulerer med amcar:)

Vil tro noen her inne kan hjelpe deg med deler. Evnt ta kontakt her: http://www.lcoc.no/

Forfatter:  v8power [ Fre 02. Nov 2012 00:52 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Det lages nye repro manifolder.Koster litt, rundt 500$mener jeg å huske pr stk.Velkommen foresten

Forfatter:  moparman [ Fre 02. Nov 2012 09:31 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Heisann og velkommen hit =D> =D> =D>
Her vil du nok få hjelp til mye. Så spør i vei

Forfatter:  lasset [ Fre 02. Nov 2012 12:28 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Takker for svar og velkommsthilsener, i morgen kommer Lincoln så nå er jeg ganske spendt.
Lasse.

Forfatter:  Transamtussan [ Fre 02. Nov 2012 13:36 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Gratulerer med "ny" bil. Du får servere oss noen bilder, når du har fått den hjem.

Forfatter:  AW-100 [ Fre 02. Nov 2012 13:55 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Bilderbilderbilderbilder.... =D> =D> =D>

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 02. Nov 2012 14:51 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Velkommen til forummet og gratulerer med bil!

Forfatter:  lasset [ Fre 02. Nov 2012 15:24 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Takk igjen, skal prøve og få til noen bilder etter vært. :)
Lasse.

Forfatter:  lasset [ Fre 02. Nov 2012 16:07 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

[url][/url]

Får ikke til detta med bilder. :oops: ?

Forfatter:  Toro81 [ Fre 02. Nov 2012 16:28 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Du må lage deg en konto i f.ex www.photobucket.com
Last opp bildene der, og kopier linken til bildet inn hit :)

Forfatter:  Nitro66 [ Fre 02. Nov 2012 18:33 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Velkommen hit.

Rett årsmodell du har skaffet deg, men feil bil. hehe

Spøk til side: Er den nyimportert til Norge av deg?


Den mest vanlige "nybegynnerfeilen" her inne er vel at man ikke får til å legge inn bilder.

Her er en nyttig lenke: viewtopic.php?f=1&t=9510

Forfatter:  lasset [ Fre 02. Nov 2012 18:46 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Neida, den har gått i Norge en stund. Det med bilder får jeg nok forske litt mer på.
Lasse.

Forfatter:  lasset [ Fre 02. Nov 2012 19:43 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Vedlegg:
03_1197995805.jpg
03_1197995805.jpg [ 93.52 KiB | Vist 6650 ganger ]

Der kom det ett bilde gitt.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 02. Nov 2012 20:33 ]
Innleggets emne:  Re: Hei godtfolk! Jeg er ny på forumet med Lincoln mark III

Nice

Side 1 av 3 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/