AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Howdy Chevy C10 Shortbed
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=2108
Side 1 av 1

Forfatter:  Håvard [ Søn 15. Jul 2007 10:59 ]
Innleggets emne:  Howdy Chevy C10 Shortbed

Hei!
Trodde ikke det fantes noe bra norsk AmCar forum, men der tok jeg heldigvis feil :)

Er egentlig LandCruiser mann, har bygd Cruisere i snart 10 år, men nå var det på tide å utvide horisonten litt. Er fra Halden, men bor i Oslo.

Det er en 1972 Chevy C10 ShortBed. Bilen er akkurat tatt inn fra Texas, så det er kun noe overflaterust.
- 350
- 750 Edelbrock gasser
- Edelbrock RPM innsug
- Headers
- Mallory tenning
- TROR det er Edelbrock kamm av noe slag.
- 12 aksel 4.11 utveksling med locker



Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  pontchief [ Søn 15. Jul 2007 15:21 ]
Innleggets emne: 

Gratulerer med fin PU. 8)

Forfatter:  alfaalfa [ Søn 15. Jul 2007 22:49 ]
Innleggets emne: 

velkommen til forumet.. 8)
og gratulerer med shortbed'n.

Hva slags planer har du for bilen?

alfaalfa

Forfatter:  st-remy [ Søn 15. Jul 2007 23:02 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet , gratulerer med ny bil

Forfatter:  Håvard [ Søn 15. Jul 2007 23:55 ]
Innleggets emne: 

Takk Takk
Planer: Tja, i sommer : Fylle bensin og gasse hardt :)

Jeg liker de lit matt i lakken og ikke visuellt 100% strøken, men det tekniske på være på plass. Hadde veldige planer om om lakkering til vinteren, men så er jeg såpass fornøyd med den matt orange, pluss at det er originalfargen- så tja, det tenkte jeg rett og slett at jeg skulle ta vare på.

MEN. Jeg vil ha Nascar lookalike dekk og felger, kanskje oppi 28" slik at jeg får fyllt ut litt skjermer og muligens lakke selve "Cabben" hvit.
Motoren er jo rimelig kvass, jeg må bare gå gjennom å tune den opp litt, (tenning og gasser).
Bilen er egentlig veldig bra, men jeg tror ikke forrige eier i USA var heeeeeelt masterMecanic for å si det sånn, så jeg skal gå gjennom den til vinteren.

Nå i sommer og høst skal jeg bygge ferdig et 3 års prosjekt jeg har holdt på med, så tar jeg Chevyen til vinteren.

Her er noen bilder jeg fikset i PhotoShop før jeg bestemte meg for å beholde fargen.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  alfaalfa [ Man 16. Jul 2007 00:04 ]
Innleggets emne: 

:shock:
Behold den orange du :D

alfaalfa

Forfatter:  Håvard [ Man 16. Jul 2007 00:08 ]
Innleggets emne: 

Hehe, ja så var det dette med smaken og baken da :)

MEN ja jeg gidder ikke å lakke den- skal ha den orange. Jeg liker dessuten ikke å ta en sånn 90% lakkering, nå med originalfarge så er absolutt alle kriker og kroker samme farge skal jeg gjøre det sjøl må jeg strippe ned hele bilen- er litt lei lange prosjekter så jeg vil egentlig bare bruke den mest mulig og ha mest mulig glede av den i sommer.

Forfatter:  alfaalfa [ Man 16. Jul 2007 00:16 ]
Innleggets emne: 

Så da blir det fyll og kjør på deg i sommer. ikke fyll som i fyll da :D
Da mister du lappen vettu.
Uansett er det en fin bil du har. lykke til.

alfaalfa

Forfatter:  Håvard [ Man 16. Jul 2007 00:18 ]
Innleggets emne: 

Takker!

Forfatter:  Pappa Wolf [ Ons 18. Jul 2007 08:03 ]
Innleggets emne: 

Hej du

Velkommen til forummet, og gratulerer med fin bil!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/