AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

56 chevy prosjekt
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=19113
Side 2 av 5

Forfatter:  snarne [ Søn 15. Apr 2012 18:59 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

I dag har eg endelig fått montert dei nye lagerbukkane til veivakslingen.For å få til dette måtte det litt maskinering til. Først montere lagerbukkane så borre hull og gjenge til dei ekstra boltene. Når det var gjort så må ein "linje borre" som det heiter. Sidan det er langt til verksted som kan gjera denne jobben for meg og at det antageligvis koster eim del bilpenger bestemde eg meg for å prøve sjølv.
Eg har tilgang på dreiebenk slik at eg fekk lage meg eit verktøy for å gjera jobben.
Vedlegg:
P1080417.JPG
P1080417.JPG [ 65.92 KiB | Vist 6445 ganger ]


På tappen i enden av akslingen festa eg ei sterk borrmaskin og i motsatt ende lagde eg eit mateanlegg.
Vedlegg:
P1080412.JPG
P1080412.JPG [ 66.31 KiB | Vist 6445 ganger ]


For å få det riktig so brukte eg dei ytterste lagerbukkane til opplagring av verktøyet.

Til å kutte med brukte eg eit hardmetall skjer
Vedlegg:
P1080416.JPG
P1080416.JPG [ 63.81 KiB | Vist 6445 ganger ]


Her er eit bilde av gammel og ny lagerbukk
Vedlegg:
P1080418.JPG
P1080418.JPG [ 59.34 KiB | Vist 6445 ganger ]


Eg brukte ein del tid på å lage verktøyet, men sjølve jobben var gjort på 1-2 timer. Eg hadde med meg kona til å styre matingen mens eg kjøyrde borrmaskina.
Resultatet blei eg godt fornøyd med. No gjenstår det å reingjera blokka ordentlig før eg kan begynne å montere.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 15. Apr 2012 19:19 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

Tøft å høre at du og konen klarte den jobben selv!

Forfatter:  snarne [ Tor 19. Apr 2012 22:32 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

I dag har eg fått montert veivakslingen. :D

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 20. Apr 2012 08:55 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

bruker du plastigauge for at sjekke klaringerne?

Forfatter:  snarne [ Fre 20. Apr 2012 14:20 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

Nei det har eg ikkje brukt, eg har målt diameteren med micrometer. Men med det fekk eg ikkje målt klaring etter montasje. Eg har søkt på nettet for å sjå kva plastguage var for det hadde eg ikkje høyrt om. Skal kjøpe meg ei pakke med slike.

Takk for kjempe bra tips Pappa Wolf.

Er det nokon som veit om nokon selger dette i Norge? Vist ikkje so blir det med i neste pakke fra summit

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 20. Apr 2012 18:53 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

Ja Gasolin har!

her. http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=865

Forfatter:  pontchief [ Man 23. Apr 2012 17:14 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

Godt å se gamle opprinnelige Norsk solgte biler komme på veien igjen 8)

Var den solgt ny som 2 dr ht eller har det vært gjort karroseribytte underveis?

Forfatter:  v8power [ Tir 24. Apr 2012 00:01 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

Imponerende å gå igang med linjeborring på egenhånd med hjemmelaget redskap!! Må ærlig inrømme at jeg blir imponert hvis det blir en suksess.

Forfatter:  v8power [ Tir 24. Apr 2012 00:07 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

Så ut til å være pent arbeid med bakakslingen.

Forfatter:  snarne [ Ons 25. Apr 2012 22:14 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

Da har eg fått pakke fra gasolin, det blei rett i garasjen for å kontrolere klaringene. Klaringen var 0.050 mm.
Vedlegg:
P1080419.JPG
P1080419.JPG [ 152.59 KiB | Vist 6099 ganger ]

Vedlegg:
P1080424.JPG
P1080424.JPG [ 69.14 KiB | Vist 6099 ganger ]

Vedlegg:
P1080426.JPG
P1080426.JPG [ 78.33 KiB | Vist 6099 ganger ]

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tor 26. Apr 2012 09:39 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

er det bra?

Forfatter:  snarne [ Tor 26. Apr 2012 11:02 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

Etter denne tabellen over klaringer for sb chevy skal den vere mellom 0.002 - 0.003 tommer 0.05 mm = 0.002 tommer
Siden alt er nytt (veiv, lager og lagerhus) meiner eg att dette er veldig bra. Eg har lest litt forskjellig rundt om på nettet td. skal det vere ein standard motor vil nokon gå ned til 0,0015 tommer og vist det skulle vera ein high performance motor ville dei gå opp til 0,0025 tommer. Sidan eg befinner meg ein plass i mellom dette er eg godt fornøgd. :D

Common assembly clearances

(ALWAYS consult your piston manufacturer for recommended clearances. Many pistons require a tighter bore)

Piston to bore 0.0055 - 0.0065" ( measured at centerline of wrist pin, perpendicular to pin)


Piston ring gap MINIMUM end clearances Top 0.022"
2nd 0.016"
Oil 0.016"

Wrist pin 0.0006 - 0.0008" in piston, 0.0008 - 0.0010" in rod for full floating pin (End play 0.0 - 0.005"

Rod bearings 0.002 - 0.025" , side clearance 0.010 - 0.020"

Main bearings 0.002 - 0.003" , 0.005 - 0.007 crankshaft end play

Piston to head clearance 0.035 MINIMUM including gasket (steel rods), 0.060" MINIMUM aluminum rods

Valve to piston clearance MINIMUM 0.020" exhaust , 0.010" intake NO VALVE FLOAT
Recommended: 0.080 intake, 0.100 Exhaust (steel rods) 0.100 intake, 0.120 Exhaust aluminum rods

Forfatter:  snarne [ Man 30. Apr 2012 21:44 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

For å forenkle arbeidet med bremserør, bensinrør osv har eg tenkt å ta av karosseriet. Det skal da monterast i ei karosserisnurre som eg skal bygge. Eg lurer da på følgende.
1. Bør eg tilpasse døropninger osv før eg demonterer karosseriet fra ramma ?
2. I dag er ramma tektylert, anbefaler dere å lakkere den i steden ?

Eg er taknemleg for råd og tips.

Forfatter:  Olav [ Man 30. Apr 2012 22:42 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

På en hobbybil så er det mye "rensligere" med ei lakka ramme. Hva har du gjort med den ? Vaska, sandblåst, slipt, ikke noe ?

Lettere å gi tips da !

Forfatter:  snarne [ Tir 01. Mai 2012 10:35 ]
Innleggets emne:  Re: 56 chevy prosjekt

Det er ikkje gjort noko enda, men tanken er å bruke eit slikt middel som koker vekk gammel tectyl og maling. Så blir det å sveise på fester for avstiving osv. Har også tenkt å tette hull som ikkje er i bruk. For mangen år sidan monterte eg bakakslingen, da slipte eg berre reint der eg sveiste.

Side 2 av 5 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/