| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| nytt prosjekt 33 plymouth rod https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1837 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | mopar man [ Tor 24. Mai 2007 13:41 ] | |||
| Innleggets emne: | nytt prosjekt 33 plymouth rod | |||
har kjøpt en 33 plymouth fra hareide.det er en 4 dørs bil som skal være komplett og meget lite rust.har lagt alle planer om den.var meningen og bygge coupe av den men har bestemt meg for og bygge en 2 dørs sedan delivery med 3" chopp.skal bestille forstilling fra usa,en mustangII type med 11" skiver og 2" dropp.mulig det blir luft fjæring og stabstag forran og bak.bygger jeg sedan delivery blir det ikke så mye kaross arbeid da jeg kan beholde framdørene og sveise fast bakdørene.taksenkkinga blir gjort på samme måte som med gml bilen.har bestemt meg for og beholde takrennene da jeg ble litt plaget med vann på gml bilen.så får se til vinteren.har kjøpt en 90 dodge van med 360 og overdrive gearkasse.satser på et lavkost bil hvis jeg ikke får solgt cabben til fornuftig pris.
|
||||
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tor 24. Mai 2007 16:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Dette var stilig prosjekt du! Blir trivelig å følge med, håper du oppdaterer ofte. |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Tor 24. Mai 2007 16:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Dette blir utrolig tøft Stå på. |
|
| Forfatter: | kustomchry [ Tor 24. Mai 2007 20:28 ] |
| Innleggets emne: | |
Trivelig med flere rodder her |
|
| Forfatter: | scavenger [ Fre 25. Mai 2007 09:58 ] |
| Innleggets emne: | |
Godt å se at det er flere her i nord som bygger hotrods. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 25. Mai 2007 14:50 ] |
| Innleggets emne: | |
Dette blir nok en lekker sak, dette også, som det meste du bygger på rekordtid. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|