22" med lavprofil hadde vel ikke vært noe jeg hadde kjøpt, nå fulgte de med bilen og fungerer godt med campingvogn i 100.
Bilen gikk gjennom PKK med 0 feil, ikke dårlig for en 15 år gammel bil.
Etter i sommer har bilen gått uten problemer, men merket meg på turen i Danmark att den hadde en svak risting i 130kmt.
Brydde meg lite med det da jeg kjører sjelden over 100, men nå i vinter kom den samme svake men tydelige ristingen i 70-75kmt.
Tok ned begge mellomakslingene nå og fikk byttet alle 4 kryssa, selv om ikke det var noe synelige slitasjer på kryssa ble ristingen borte på prøveturen.
Har også merket meg en dunke lyd, som om noen banker på og vil inn, fra under førerstolen/ gulvet.
Jekket opp og ned, halet og dratt, med og uten spett, ikke funnet ut hvor det kom fra.
Nå byttet jeg girkassefestet og dunkelyden er forsvunnet, gummi og metallet ser veldig bra ut på den gamle, men likevel laget den denne lyden som har gitt meg grått hår i noen år nå.
Fått også kablet om litt mer strøm og lagt opp til topppolet batteri.
Fått merkbart mer strøm ved start og gløding går raskere, har hatt til tider dårlig kontakt på sidepolene selv om kablene har vært faste.
Neste ting å gjøre blir å bytte termostatene, merket meg i høst att temperaturen gikk over 100 grader i kilometer lange og bratte bakker.
Ingen problemer med bare bilen, men med henger eller vogna opp tunellen her i 12% helling går den litt for varm.
Prøver først med termostatene og om det ikke hjelper blir det nok bytte av vannpumpe og spyling av systemet.