| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| '68 Camaro SS https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=18055 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | camarojenta86 [ Søn 20. Nov 2011 00:19 ] | ||||
| Innleggets emne: | '68 Camaro SS | ||||
Har endelig oppfylt min store drøm og handlet meg en '68 Camaro SS 350;) Den er pent holdt og ikke gått mer enn 20000 miles. Importert i 2010 fra USA, og kjøpt i Sandnes. Hentet den i september, og har brukt den ivrig frem til nå da jeg satte den bort for vinteren. Har tenkt å holde den mest mulig original, utenom at vinyltaket skal vekk og den blir lakkert helsort i vinter, da dette ikke er den originale fargen uansett. Han som skal gjøre det skal også ta litt rust noen steder, ellers er den fin og hel;) Vil også etterhvert få noen andre felger på den, men har ikke helt bestemt meg for hvilke eller når det skal skje. Dette er min første veteranbil, utenom en Taunus 15m '67 som er et langdrøyd oppussingsprosjekt;p Er utrolig fornøyd, og skal legge ut bilder til våren når bilen er ferdig lakkert. Har planer om å dra til fotograf for å få noen ordentlig fine bilder av meg og bilen;)
|
|||||
| Forfatter: | AW-100 [ Søn 20. Nov 2011 00:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
Fotograf?? Trenger ikke det... |
|
| Forfatter: | doey [ Søn 20. Nov 2011 00:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
grattis med flott bil og medlemskap |
|
| Forfatter: | Ghosterix [ Søn 20. Nov 2011 01:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
gratulerer! Har selv nylig vært å hentet meg -68 rs og er strålende fornøyd med det. Ikke riktig like fin som din, men jeg ville ha en som jeg fikser opp selv så det er helt greit sort og uten vinyl blir absolutt ikke feil! |
|
| Forfatter: | sigheri [ Søn 20. Nov 2011 11:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
Gratulerer og velkommen hit. Flott Camaro |
|
| Forfatter: | 1942 [ Søn 20. Nov 2011 17:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
Velkommen hit Likte særlig det nederste bilde der! |
|
| Forfatter: | 72 Gran Torino [ Man 21. Nov 2011 00:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
Gratulerer med kjempe tøff Camaro! Gøy å endelig få tak i drømmebilen da |
|
| Forfatter: | Roar [ Man 21. Nov 2011 00:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
Hei du, er det ekte SS? Mangler vel pansret isåfall, men det har jeg liggende hvis du trenger det |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 21. Nov 2011 01:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
Gratulerer med flott bil, og velkommen. du trenger absolut ikke fotograf, er flotte bilder det. men skulle du likevel ha lyst på flotte bilder av bilen din, kan du jo ta kontakt med "Rally-ruth" hun tar gjerne bilder av bilen din, og gjør noe flott med de! |
|
| Forfatter: | rokkern [ Lør 05. Jan 2013 04:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
Noen nye bilder etter lakkering eller? Fin bil ! |
|
| Forfatter: | moparman [ Lør 05. Jan 2013 12:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: '68 Camaro SS |
Gratulerer med drømme bilen. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|