moparman skrev:
Hey, bilen min jo...

Til og med fått med Widing bak, på begge mulige tolkninger!
pontchief skrev:
Den så kjent ut,ble ikke den tatt inn fra USA for litt over et år siden av en kar her i Brønnøysund?
Fin bil.

Stemmer det, en kjøreskolelærer.
Trivelig og hjelpsom fyr, det må jeg si selv om jeg aldri møtte ham ansikt til ansikt, det var broren hans som hentet meg på flyplassen, det føltes godt og standsmessig å bli kjørt til min første amcar i en TransAm.
Jeg fikk litt problemer med bremsene på vei ned, og mannen satte himmel og jord i bevegelse for at jeg skulle få hjelp, ringte rundt og guidet meg pr telefon. Etter det var i orden ringte han flere ganger for å være sikker på at alt fortsatt var bra med bilen og meg.