Mårn!! :usaflagg Øyvind 21år fra Hamar her.
Etter og ha snoka rundt på dette + en god del andre Amerikanske og Norske bil/AmCar forumer bestemte jeg meg for og registrere meg da jeg gikk til innkjøp av en 1965 Impala 2DR HT, ser dette som en stor fordel da det er mange med mye kunnskap om evnet her + at det er kjekt og bli kjent med nye folk med samme hobby og holde åversikten over diverse treff osv. Har i mange mange år hatt interessen for AmCars, og det er først nå etter endt lærling tid jeg har følt at det har vert "økonomisk riktig" og gå til innkjøp av noe

Å når det kommer til "drømmebil" så har 1965 Impala sammen med 1968-1970 Charger stått øverst på lista, og er nok igrunn biler med "muskelbilstuk" karosseri som har vert mest interessangt etter MYE leting på nettet og etter noen "bomturer" og telfonsamtaler så kom jeg over en 1965 Impala som jeg syntes det var bra/riktig pris på i forhold til hvilken stand bilen var i... så jeg tok turen og tok bilen der og da, betalte depositum og tre dager etter var jeg Cheva eier

Noe småtteri er det altids med denne å, men det meste blir nok utbedret i vinter... videre er planen en kvass motor av noe salg, regner med at det blir og bygge noe artig på ei 350SB 4-bolt blokk
Litt dårlig bilde, flere kommer + en prosjekt tråd etterhvert.