Jeg er ny her på forumet og tenkte presentere meg!
Kjøpte meg en Astro 1990 4WD tidligere i sommer. Etter 2 dager røyk gearkassa, men selger sto for dette (heldigvis) Bilen har etter dette rullet mange mil, blandt annet en liten roadtrip til nordmøre (jeg bor i Telemark) og en tur til Stockholm. På langturene har jeg fått den ned til 1,18lit/mil synes det er OK for en såpass stor bil med 4WD.
Har en del problemer med forstilling, men skal få det ordnet snart. Kjøpte nye dekk foran siden de var helt utslitt, monterte vekk stigtrinnene på sidene siden de tok bort i dekkene foran (235x75-15) Litt for store dekk tenker jeg?
Ellers tror jeg at jeg funnet en meget bra bil. Den er eid av samme fyr siden ny. Han er skikkelig bilfantast og hadde 11 biler i "garasjen" sin. Mye fint. Denne hadde han hatt på sitt firma, et møbelfirma, så den er fin bak i inredningen. Bilen fremstår nermest som ny, totalt uten rust (synlig ihvertfall) og den er meget godt tatt vare på. Siden det ble slik det ble med gearkassa regner jeg med å ha bil i mange år nå. Overhalt gearkasse og rustfri ellers virker OK for mange år ihvertfall.

Jeg kommer sikkert med en del spørsmål, og håper det finnes folk her som kan hjelpe meg?
Har lagt ut spørsmål om vifta til varmeapparat/AC allerede...
Bilen er grønnskiltet, noe som jeg må ha pga firma. Jeg kommer til å ta vare på denne som en baby!