| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| dusørutloves https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1582 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | madmax [ Søn 01. Apr 2007 13:29 ] |
| Innleggets emne: | dusørutloves |
jeg gir 500 kroner helt gratis til den som kan gi meg ett tips som fører til att jeg får tak i en gearkasse(th 350)i ok stand,gerkassen må virke i alle gear ellers stiller eg ingen krav,husk 500 kroner til den som gir meg tips som fører til att eg kjøper gearkasse....ps DET ER VÅR DET HASTER...... |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Søn 01. Apr 2007 21:18 ] |
| Innleggets emne: | |
kan denne brukes?? http://www.amcar.no/marked/Annonse.aspx?bid=3091 |
|
| Forfatter: | chevy8 [ Søn 01. Apr 2007 22:01 ] |
| Innleggets emne: | |
han har sett på den! |
|
| Forfatter: | madmax [ Man 02. Apr 2007 12:17 ] |
| Innleggets emne: | |
ja den har eg tilog me vert i trondhjem og holdt i armene mine men blir litt skeptisk når det har lagt så lenge i ro uten olje på....tenker på pakninger og simmerringer som tørker ut,har gjort den tabben før og kjøpt en nyoverhalt en full i lekasjer og vi måtte overhale igjen......så eg kjøper ikke hvasomhelst.....hadde den gearkassen kostet 1500 hadde eg kjøpt den men syns det er litt mye og søle bort 4500 på en ting man ikke har garranti for virker som den skal.....hmmm dette med automatkasser er vanskelig ass |
|
| Forfatter: | elcamino [ Man 02. Apr 2007 15:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Hvorfor ikke kjøpe ei som er overhalt hos stolen eller andre som skaffer det..Ligger vel på 5-6 lapper det |
|
| Forfatter: | madmax [ Ons 04. Apr 2007 14:20 ] |
| Innleggets emne: | |
hehe jo det kommer en gang helt nyoverhalt,men er midt i huskjøp og flyttningsplaner så økonomien er ikkeden beste akkurat for øyeblikket,stolen har etter det de sa til meg,sluttet med gearkasser,de kan seff skaffe men da ville den komme på litt i underkant av ti lapper,MEN JIPPYKAYE det ordner seg altid for snillegutter,satt og snakket med phønix us i tønsberg på tellefon og får til svar neeeeeei gearkasse har vi ikke.....nei vent DET KOMMER NOE KJØRENDE HER og der kom det jaggu inn en malibu med 350 gear og kasse,så de ska prøvekjøre for meg over påske så det ser ut til att ting ordner seg att eg får kjøre camaro i år oxo hehe |
|
| Forfatter: | 57belair [ Ons 04. Apr 2007 22:33 ] |
| Innleggets emne: | |
Ville vært skeptisk til phønix.. Men, lykke til |
|
| Forfatter: | Jan Roar [ Ons 04. Apr 2007 23:12 ] |
| Innleggets emne: | |
Raggarn skrev: Ville vært skeptisk til phønix.. Men, lykke til
Har bare positive erfaringer derfra jeg |
|
| Forfatter: | 429CJ [ Ons 04. Apr 2007 23:17 ] |
| Innleggets emne: | |
Jeg har en liten rar mening om at all kritikk, positiv eller negativ, skal/må/bør grunngis slik at misforståelser kan unngås..... Det er nok umulig for en bedrift/forretning å ha 100% klaff med alle handler, men har de gjort noe galt bør også hele historien kommer fram, og da helst fra begge sider, ellers blir det fort en egen domsal hjemme i folks egen stue. Som en prest en gang sa i et bryllup jeg var i: I en krangel er man som regel to parter..... |
|
| Forfatter: | Bippe [ Tor 05. Apr 2007 01:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Jeg har aldrig hatt noen problemer med Phoenix US Cars. Har det vert noe som var galt så har de ordnet opp med en gang. |
|
| Forfatter: | madmax [ Tor 05. Apr 2007 06:54 ] |
| Innleggets emne: | |
hmmmm no har ikke eg heller egentlig helt de store forventningene til en gammel gearkasse fra en gammel malibu som eg betaler gjerne ett par tusen for,håper egentlig bare på og få kjøre litt i sommer eg uten att eg må ta opp banklån hehe men har handlet veldig masse deler hos phønix til alle mine amerikanske bilprosjekter oppigjennom jeg har vert nede hos dem og kjøpt bil har bare positive ting og si om dem...det dem ikke klarer og skaffe til amerikansk bil er ikke og oppdrive sier eg...dem bruker kansje litt tid på og levere deler til norge som dem har bestilt fra usa det er mulig....MEN og det er ett veldig stort men dem har jo folk borte i usa som leiter opp akkuret den delen du trenger til din bil uansett hvor spessielt det er så prøver dem og hjelpe deg....og den servisen vet eg om mangn us-deleforhandlere i norge som IKKE har....... |
|
| Forfatter: | 57belair [ Tor 05. Apr 2007 12:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Innlegg slettet.. |
|
| Forfatter: | madmax [ Tor 05. Apr 2007 21:02 ] |
| Innleggets emne: | er aldri godt og gjøre alle tillags |
ja eg vet ikke mulig noen har dårlig erfaring med phønix det har hvertfall ikke jeg,men kan jo fortelle att jeg utifra min erfaring med bil etter og ha vært borti litt avhvert så er det aldri lett og gjøre appsolutt alle til lags,har hatt eppisoder der jeg har vert borti de verste kverulanter man kan tenke seg,mangen ganger får man lyst til og spenne dem ut av butikken og dele ut ørefiker,men då får mann hvertfall dårlig ord på seg,og en annen ting hvis man er misfornøyd med phønix syns jeg vedkommene kan ringe dem og fortelle det til dem sjøl. |
|
| Forfatter: | 57belair [ Tor 05. Apr 2007 21:17 ] |
| Innleggets emne: | |
Vel, det var vennelig ment.. fint at du har bare positve erfaringer med de.. De har jo holdt på endel år, så de har sikkert blitt bedre med årene. |
|
| Forfatter: | madmax [ Tor 05. Apr 2007 21:22 ] |
| Innleggets emne: | |
jada sikkert vennelig ment og alt det der hehe no hard feelings....de har ikke bare sikkert blitt mye bedre de har blitt veldig mye bedre...de har utvidet både butikken og delelageret og fått ett stort høggeri med bare amcar på...ja vi ska være glade for at vi har firma som den...og igjen så sier eg det er ikke altid like lett og gjøre alle til lags de har en utrolig kundekrets og er du på besøk der nede så ringer tellefonen i ett det er ett vann vittig trøkk der nede avog til hehe |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|