AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Catalina
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1549
Side 1 av 1

Forfatter:  67 catalina [ Fre 23. Mar 2007 21:27 ]
Innleggets emne:  Catalina

Litt oppdatering på prosjektet mitt :) Har bestillt stoff til opptrekking av seter som min svigerinne har (heldigvis)sagt ja til å trekke om for meg :) Motor er tatt ut og sendt til overhaling så nå er det på glid her 8) Meeeen pga.travle tider så får jeg ikke tilbake motoren før i Juli/August så jeg har ikke no amcar å kjøre med i sommer :( Så nå er jeg på jakt etter en bil til.Hadde veldig lyst på den Pontchief hadde til salgs men den ble solgt :( så er det noen som har no gosaker som de tenker på å selge så gi meg ett hint.Helst pontiac men camaro/nova/impala fra slutten av 60 tallet er også mulig :!:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/