| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ford F1 '50 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=15086 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | sinkMe [ Tor 17. Mar 2011 20:00 ] | ||
| Innleggets emne: | Ford F1 '50 | ||
Har en F1 som skal registreres i sommer. Den kom i fra California i fjor sommer. Gjenstår litt arbeid enda. Må lage parkeringslys/blinklys fremme, bremselys/skiltlys bak, lage panserlås (flipfront) Har så langt montert fotbrekk og vindusviskere da dette manglet Litt om bilen: 276" flatåtter med fenton innsug, offenhauser topper og mild kam, c4 automat med shift kit, volare uavhengig forstilling med skivebrems, servo, 10 bolt chevy bakaksling, ididit tiltrattstang, ez wiring, osv... Vedlegg: IMAG0199 [800x600].jpg [ 106 KiB | Vist 2964 ganger ] Vedlegg: 50 FORD PU 8B [800x600].jpg [ 99.41 KiB | Vist 2964 ganger ] Vedlegg: 50 FORD PU 7A [800x600].jpg [ 70.05 KiB | Vist 2964 ganger ] Vedlegg: 50 FSS 3 [800x600].jpg [ 81.99 KiB | Vist 2964 ganger ]
|
|||
| Forfatter: | 86chevy [ Tor 17. Mar 2011 21:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F1 '50 |
Grattis med med bil, og Velkommen til det beste Amcar-forumet her til lands!
|
|
| Forfatter: | Airflow [ Tor 17. Mar 2011 22:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F1 '50 |
Gratulerer! Denne var råtøff! |
|
| Forfatter: | meaty [ Tor 17. Mar 2011 22:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F1 '50 |
Pen bil, og velkommen hit. |
|
| Forfatter: | 57belair [ Fre 18. Mar 2011 19:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F1 '50 |
Tøff pickup! |
|
| Forfatter: | sigheri [ Fre 18. Mar 2011 21:38 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F1 '50 |
Denne likte jeg! Gratulerer med knalltøff Pickup! |
|
| Forfatter: | Ketilbin [ Fre 18. Mar 2011 22:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F1 '50 |
Fin vogn du har fått..!! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|