AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Ford F1 '50
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=15086
Side 1 av 1

Forfatter:  sinkMe [ Tor 17. Mar 2011 20:00 ]
Innleggets emne:  Ford F1 '50

Har en F1 som skal registreres i sommer. Den kom i fra California i fjor sommer. Gjenstår litt arbeid enda. Må lage parkeringslys/blinklys fremme, bremselys/skiltlys bak, lage panserlås (flipfront) Har så langt montert fotbrekk og vindusviskere da dette manglet

Litt om bilen:

276" flatåtter med fenton innsug, offenhauser topper og mild kam, c4 automat med shift kit, volare uavhengig forstilling med skivebrems, servo, 10 bolt chevy bakaksling, ididit tiltrattstang, ez wiring, osv...

Vedlegg:
IMAG0199 [800x600].jpg
IMAG0199 [800x600].jpg [ 106 KiB | Vist 2964 ganger ]

Vedlegg:
50 FORD PU 8B [800x600].jpg
50 FORD PU 8B [800x600].jpg [ 99.41 KiB | Vist 2964 ganger ]

Vedlegg:
50 FORD PU 7A [800x600].jpg
50 FORD PU 7A [800x600].jpg [ 70.05 KiB | Vist 2964 ganger ]

Vedlegg:
50 FSS 3 [800x600].jpg
50 FSS 3 [800x600].jpg [ 81.99 KiB | Vist 2964 ganger ]


Vedlegg:
50 FSS 1 [800x600].jpg
50 FSS 1 [800x600].jpg [ 81.47 KiB | Vist 2964 ganger ]

Forfatter:  86chevy [ Tor 17. Mar 2011 21:12 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F1 '50

Grattis med med bil, og Velkommen til det beste Amcar-forumet her til lands! =D>

Forfatter:  Airflow [ Tor 17. Mar 2011 22:48 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F1 '50

Gratulerer! Denne var råtøff!

Forfatter:  meaty [ Tor 17. Mar 2011 22:53 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F1 '50

Pen bil, og velkommen hit.

Forfatter:  57belair [ Fre 18. Mar 2011 19:44 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F1 '50

Tøff pickup! :)

Forfatter:  sigheri [ Fre 18. Mar 2011 21:38 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F1 '50

Denne likte jeg!
Gratulerer med knalltøff Pickup!

Forfatter:  Ketilbin [ Fre 18. Mar 2011 22:07 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F1 '50

Fin vogn du har fått..!!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/