Bead-lock skrev:
Så du holder på fremdeles altså..
Å jada. Har man først fått bensin i blodet, så forsvinner det ikke så fort igjen. Men må jo legge til at hobbyen har blitt en del bredere de siste årene, med båter, biler, mopeder, elsykler og annet som kan gå fremover.
Da har Dodgen fått kjørt seg litt i dag også. startet ganske greit i minus ti, med choken på. Og jeg fikk litt luft i det lekkende fremhjulet (Disse dekkene er fra før datomerkingen ble obligatorisk, og de er etter all sansynlighet fra da bilen kom til Norge!) Tenkte at jeg skulle fortsette tømmingen av garasjen, så jeg hentet likegreit baksetet og det nye passasjersetet. og kjørte opp for å hente posten.
Den er omtrent like retningsstabil som statsministeren, omend med langt fler krefter og dårligere veigrep.
Men dritgøy å kjøre. Jeg kjenner at den trenger å få justert ALT i forstillingen, men det kommer.
Den elektriske servoen funker knall, og gjør bilen veldig lett på rattet (når man husker å fylle nok servoolje på!)
Den hadde blåst sikringen på releet, men jeg tenker at det var grunnet lav mengde olje, og min 16 år gamle sønn som ikke skjønte at når rattet ikke kan vris lenger, så hjelper det ikke å fortsette, da det bare sliter på pumpen og på snekken.
Har bestilt nye pluggledninger, cap og rotor, da det som sitter på, har tvilsom levetid. Og bestilt 4 sett med overhalingskitt til elrutene, da ingen av de beveger seg i det hele tatt.