AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hey!
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1486
Side 1 av 1

Forfatter:  Iroc [ Tor 15. Mar 2007 00:46 ]
Innleggets emne:  Hey!

hei jeg heter da Jimmie, har en 85 camaro Iroc, med en 350tpi fra 88 corvette.

Forresten er 19. og jobber som lærling på et bilverksted i Hamar. (PS servicesenter A/s

Vedlegg:
1200792-bilde3-dsc00434.jpg
1200792-bilde3-dsc00434.jpg [ 88.23 KiB | Vist 5864 ganger ]
Med iroc merker på jobb.JPG
Med iroc merker på jobb.JPG [ 55.53 KiB | Vist 5860 ganger ]

Forfatter:  Mathos [ Tor 15. Mar 2007 01:21 ]
Innleggets emne: 

fin bil :0) kass motor står i?

Forfatter:  Ornamental [ Tor 15. Mar 2007 10:02 ]
Innleggets emne: 

Pen bil! Håper du er flink til å bruke den ute blant "vanlige" folk, de har bare godt av å se slike biler!

Mathos skrev:
fin bil :0) kass motor står i?

Jeg vil gjette på at han har en 350 TPI fra en 88 Corvette på lur nede i motorrommet. :P

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tor 15. Mar 2007 11:25 ]
Innleggets emne: 

Velkommen blandt venner.

hehe

pen bil, liker fargen

Forfatter:  Iroc [ Tor 15. Mar 2007 22:23 ]
Innleggets emne: 

Hei ja. takk for kommentarer. blir brukt blant de vanlig folk ja. sitter en 350 tpi fra corvette ja. står øverst i tråden.

Forfatter:  challenger [ Tor 15. Mar 2007 22:30 ]
Innleggets emne: 

Velkommen til forumet :))

Fin vogn du har der!

Forfatter:  st-remy [ Tor 15. Mar 2007 22:39 ]
Innleggets emne: 

:) velkommen te forumet ja , fin kjærre

Forfatter:  pontchief [ Tor 15. Mar 2007 23:37 ]
Innleggets emne: 

Velkommen hit.
Fin bil, IROC-Z med t-tak er vel ganske sjeldne, tror disse bare ble solgt i Canada, ihvertfall de som var original levert med 350.
Vi har en i klubben som har en iroc-z, mulig den er litt nyere.

Forfatter:  Iroc [ Søn 18. Mar 2007 14:25 ]
Innleggets emne: 

hei, noen som veit om noen som har, eller har selv en hel bakstilling til 3.gen med skive bremser og sperre? får fadern ikke nok feste altså.. bare spinner i vei på ett hjul. har bra breie dekk... but still

Forfatter:  Olle [ Tir 20. Mar 2007 00:11 ]
Innleggets emne: 

Velkommen til forumet! Fin Camaro!!

Forfatter:  Iroc [ Tir 27. Mar 2007 22:26 ]
Innleggets emne: 

ett litt nyere bilde. Bilde

Forfatter:  Iroc [ Tir 27. Mar 2007 22:26 ]
Innleggets emne: 

ett litt nyere bilde.

Vedlegg:
DSC00099.jpg
DSC00099.jpg [ 61.53 KiB | Vist 5579 ganger ]

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/