| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hey! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1486 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Iroc [ Tor 15. Mar 2007 00:46 ] | |||
| Innleggets emne: | Hey! | |||
hei jeg heter da Jimmie, har en 85 camaro Iroc, med en 350tpi fra 88 corvette. Forresten er 19. og jobber som lærling på et bilverksted i Hamar. (PS servicesenter A/s
|
||||
| Forfatter: | Mathos [ Tor 15. Mar 2007 01:21 ] |
| Innleggets emne: | |
fin bil :0) kass motor står i? |
|
| Forfatter: | Ornamental [ Tor 15. Mar 2007 10:02 ] |
| Innleggets emne: | |
Pen bil! Håper du er flink til å bruke den ute blant "vanlige" folk, de har bare godt av å se slike biler! Mathos skrev: fin bil :0) kass motor står i?
Jeg vil gjette på at han har en 350 TPI fra en 88 Corvette på lur nede i motorrommet. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 15. Mar 2007 11:25 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen blandt venner. hehe pen bil, liker fargen |
|
| Forfatter: | Iroc [ Tor 15. Mar 2007 22:23 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei ja. takk for kommentarer. blir brukt blant de vanlig folk ja. sitter en 350 tpi fra corvette ja. står øverst i tråden. |
|
| Forfatter: | challenger [ Tor 15. Mar 2007 22:30 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forumet
Fin vogn du har der! |
|
| Forfatter: | st-remy [ Tor 15. Mar 2007 22:39 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | pontchief [ Tor 15. Mar 2007 23:37 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. Fin bil, IROC-Z med t-tak er vel ganske sjeldne, tror disse bare ble solgt i Canada, ihvertfall de som var original levert med 350. Vi har en i klubben som har en iroc-z, mulig den er litt nyere. |
|
| Forfatter: | Iroc [ Søn 18. Mar 2007 14:25 ] |
| Innleggets emne: | |
hei, noen som veit om noen som har, eller har selv en hel bakstilling til 3.gen med skive bremser og sperre? får fadern ikke nok feste altså.. bare spinner i vei på ett hjul. har bra breie dekk... but still |
|
| Forfatter: | Olle [ Tir 20. Mar 2007 00:11 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forumet! Fin Camaro!! |
|
| Forfatter: | Iroc [ Tir 27. Mar 2007 22:26 ] |
| Innleggets emne: | |
ett litt nyere bilde.
|
|
| Forfatter: | Iroc [ Tir 27. Mar 2007 22:26 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
ett litt nyere bilde.
|
|||
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|