| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ford F-150 SVT og garasje https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14811 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | JoCCe [ Tir 22. Feb 2011 21:19 ] |
| Innleggets emne: | Ford F-150 SVT og garasje |
Heisann. Tenkte jeg kunne lage en liten tråd om meg og mine ting her inne, for og holde litt aktivitet i forumet på vintern. Har da en Ford f-150 som jeg bruker på sommeren. Kjøpte den i trondheim i 2009, hvor den hadde hatt en eier, som hadde importert bilen fra Miami. Har kosa meg mye med bilen, vært på flere lengre turer, men ikke utstilling da. Har også en powerdyne kompressor til den, som skal utprøves i sommer. Bilder er alltid morro. På tur hjem når jeg henta den ![]() ![]() Go vask når den kom hjem ![]() Ny voks i lav nordnorsk kvelds sol ![]() ![]() Er da bil lakkerer av utdannelse, og bitt av bilpleie basillen, så bil shining er da en selvfølge. Våtslip ![]() ![]() Færdi ![]() ![]() Ble det mange bilder? Har også senka litt mere i vinter, med dropp spindler forran, prøvde først med lave fjærer men det ble da 0 fjæringsvei ![]() Så ble bestilt 2,5" dropp spindler. Måtte da fjærne balanseringsloddene i felgene, for og få de på, skal ha nye dekk forran, pga noe voldsomt mønster på de som er der nå ![]() ![]() Har ett hobby verksted sammen med 2 kompiser, som også er gla i hk, men amcar basillen har ikke tatt de (enda) ![]() ![]() ![]() ![]() Skyline etter at jeg lakka den, banebil.. ![]() Ble nå værtfall litt bilder og se på ikveld Joachim |
|
| Forfatter: | Crazy Horse [ Tir 22. Feb 2011 22:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: Jocce's Ford F-150 SVT og garasje |
Kjekk pickup det der |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|