| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 6,2 med turbo https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14767 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Svein H [ Lør 19. Feb 2011 23:10 ] |
| Innleggets emne: | 6,2 med turbo |
Hei er det noen som har erfaring med montering av turbo på en 6,2 liter diesel ? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 19. Feb 2011 23:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
ingen erfaring, men lyst, det har jeg, hvorfor? |
|
| Forfatter: | Svein H [ Lør 19. Feb 2011 23:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
Pappa Wolf skrev: ingen erfaring, men lyst, det har jeg, hvorfor? Har bare sett på tanken og er litt nyskjerrig |
|
| Forfatter: | Svein H [ Lør 19. Feb 2011 23:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
blir vel veldig dyrt kansje ,, ja du har vel prøvd mye med disse bila |
|
| Forfatter: | Chevytomas [ Lør 19. Feb 2011 23:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
Å ettermontere = kvelden for en sånn maskin |
|
| Forfatter: | T-7 [ Lør 19. Feb 2011 23:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
Har vært folk som har montert turbo på 6.2 før, uten problemer, er bare å passe på at motoren er i god stand det |
|
| Forfatter: | Chevytomas [ Lør 19. Feb 2011 23:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
T-7 skrev: Har vært folk som har montert turbo på 6.2 før, uten problemer, er bare å passe på at motoren er i god stand det eksempler? |
|
| Forfatter: | doey [ Lør 19. Feb 2011 23:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
veit d var en i trøndelag som gjorde det i en van med manifoiler og etc fra 6.5..... 6.2,n gikk bra men det varte desverre ikke lenge..... |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 19. Feb 2011 23:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
Tomas van skrev: Å ettermontere = kvelden for en sånn maskin nei, egentlig ikke, har like mye med tidligere vedlikehold, å km på motoren, å gjøre. en velholdt, lav km motor klarer saktens en turbo. det er de, tullinger, som tror, at en turbo, er lik med 600 hk i en diesel , å når den ikke kan levere det, skruer man bare op trykket, å blåser motoren i biter. hvis man får tak i en motor, som er ordentligt vedlikeholdt, å helst ikke med mere end 150.000 km på telleren, kan man ettermontere et banks turbokitt, med stor sukses. men er man speedjunkie, bør man kjøre 572 BB |
|
| Forfatter: | T-7 [ Søn 20. Feb 2011 03:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
Tomas van skrev: eksempler? Har gått flere med knall2 og ettermontert turbo i Møre og Romsdal, bl.a. Blazer, Suburban etc |
|
| Forfatter: | Olav [ Søn 20. Feb 2011 11:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
Mange 6.2 med Turbo. Banks leverte ferdige kit. En kompis av meg hadde dually med et slikt kit. Funka bra det. Men motoren bør være OK før en begynner med slikt. Olav |
|
| Forfatter: | NOVAUNGEN [ Søn 20. Feb 2011 23:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: 6,2 med turbo |
Se på denne youtube videon, så kan du høre hvordan det er: en liten smake bit http://www.youtube.com/watch?v=Oxi--9H_qfw min mening: Prøv det, det hadde vært kult å se! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|