AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Rob's 1961 Bel air
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14603
Side 1 av 17

Forfatter:  robinlintho [ Ons 02. Feb 2011 17:14 ]
Innleggets emne:  Rob's 1961 Bel air

Glemte i starten å presentere meg skikkelig her, så får ta å skrive et par ord!

Jeg heter Robin lintho, bor i østfold. er 22år. Gikk først allmenfag på skolen. men hoppa av og begynte som griserøkter for en lokal bonde. dårlig betalt men morsom jobb :) Har etter det jobba 2 år som betong borer/sager.

Akkuratt nå går jeg på skolen igjen, skal bli industri mekaniker eller sveiser :) føler det er mer noe for meg.. aldri for sent til å prøve på nytt!

Alltid hatt interesse for gamle LP plater, trebåter som synker, gamle biler å ting med motor siden jeg kjøpte tempo'n til nabon for 2000kr da jeg var ti år gammel. å da var ho mor vill gitt...

hehe etter det har jeg hatt mye rart av mopeder og en del biler stort sett veteran opel og volvo, men da jeg var 18 så kjøpte jeg da en ORDENTLIG BIL, altså min nåværende 1961 Bel Air :)
og litt senere min Pontiac Beaumont som det er en egen tråd om:)


Den bilen det her står skrevet om har nå på 4 år gitt meg utaallige kvelder, turer og minner med mye moro :)

Kjøpt i dyre dommer som et objekt men fader så mye moro å glede så det var verdt penga! Kjøpten i april 08. Er som man ser kanskje ingen utstillings bil, men sommern er ikke det samme uten. Temmelig standard 350 motor å en eldre 3 trins manuell kasse i. Håper å få i en th350 nå før sommern hvis alt faller på plass. Gleder meg til vår nå!

Vedlegg:
5294_241994560516_678170516_8277159_5244547_n.jpg
5294_241994560516_678170516_8277159_5244547_n.jpg [ 47.3 KiB | Vist 15553 ganger ]


Vedlegg:
5294_241994555516_678170516_8277158_3468850_n.jpg
5294_241994555516_678170516_8277158_3468850_n.jpg [ 60.29 KiB | Vist 15553 ganger ]


Vedlegg:
15556_311842265516_678170516_9415785_2489872_n.jpg
15556_311842265516_678170516_9415785_2489872_n.jpg [ 57.34 KiB | Vist 15553 ganger ]


Vedlegg:
Filkommentar: På vei til västerås 2010
33459_10150269936620517_678170516_14772093_5155161_n.jpg
33459_10150269936620517_678170516_14772093_5155161_n.jpg [ 39.62 KiB | Vist 15553 ganger ]

Forfatter:  robinlintho [ Ons 02. Feb 2011 17:16 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

Vedlegg:
n678170516_3452616_5314.jpg
n678170516_3452616_5314.jpg [ 37.42 KiB | Vist 15552 ganger ]


det bildet her fant en kamerat på nettet etter at vi kom hjem fra västerås i 2008, det var litt artig

Forfatter:  kristian s [ Ons 02. Feb 2011 17:25 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

Det var ræggærbilen sin 8)

Forfatter:  robinlintho [ Ons 02. Feb 2011 17:26 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

hehe ja er fornøyd med den :)

Forfatter:  Pappa Wolf [ Ons 02. Feb 2011 17:43 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

den er cool.

Forfatter:  pontchief [ Ons 02. Feb 2011 17:55 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

Flott cruiser vogn, en behøver ikke ha en strøken ht eller cab for å ha det artig med bil :D

Forfatter:  blazerteam [ Ons 02. Feb 2011 21:37 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

Fint at 4 dørsbiler blir brukt og tatt vare på..alt for mange har gått på skroten.

Forfatter:  robinlintho [ Ons 02. Feb 2011 22:01 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

Det er helt sant. synd å skam er det. 4 doors no waiting

Forfatter:  halvor [ Ons 02. Feb 2011 23:00 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

kult med gamle sleder! :) hyl ut om du skal kvitte manuellkassen!

Forfatter:  Pappa Wolf [ Ons 02. Feb 2011 23:55 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

jeg har en firetrins, om du skulle være intresseret!

Forfatter:  robinlintho [ Tor 03. Feb 2011 00:15 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

3 trinsen skal i hvertfall ut av bil, usikker på om jeg skal selge den men, er vel ikke verdt rare greiene egentli. er vel populært til rat rodder osv hehe

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tor 03. Feb 2011 08:44 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

man vet aldrig, girkasser er noget som man altid, står å mangler en dag!
plutselig, er der en som skriker etter en kasse, å den du har, er gull verdt.

jeg kjøpte egentlig min super BW T10, for å skrue inn i min bil, men ændrede mening etter et stykke tid.
er vel egentlig derfor jeg vil av med den igen.

Forfatter:  57belair [ Tor 03. Feb 2011 18:37 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

Go' '61 du hadde der :) Blir nok bra med 350 kasse i bilen, mer cruise-vennlig det. Hadde en '61 Biscayne som jeg solgte i '09, savnet automat i den..
Ser du har Ørje som bosted, vet du om det er en velbrukt '63 Impala 4 HT i området der?

Forfatter:  robinlintho [ Fre 04. Feb 2011 03:02 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

Hmm hmm 63. ikke som jeg kommer på akkuratt nå hehe.

Forfatter:  57belair [ Lør 05. Feb 2011 12:15 ]
Innleggets emne:  Re: Rob's 1961 Bel air

Ok :) Da er jeg sikkert feil-informert, mulig den ikke er på veien lengre.

Side 1 av 17 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/