AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

ford fairlane 500 planer
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1405
Side 1 av 1

Forfatter:  Mathos [ Ons 28. Feb 2007 21:41 ]
Innleggets emne:  ford fairlane 500 planer

her er ett par bilder av ford fairlanen min og planene mine :)

Forfatter:  Mathos [ Ons 28. Feb 2007 21:51 ]
Innleggets emne: 

her har eg tenkt på å laga nye hattehylla

Forfatter:  Mathos [ Ons 28. Feb 2007 21:54 ]
Innleggets emne: 

eg har tenkt å legga nytt gulv og nytt sete trekk . framme har eg tenkt å laga nytt dashbord. men eg ska beholda det originale speedometer osv.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tor 01. Mar 2007 02:00 ]
Innleggets emne: 

artigt projekt du holder dig.

hold os endelig opdateret.

Forfatter:  Mathos [ Tor 08. Mar 2007 18:04 ]
Innleggets emne: 

her har eg begynt å legga inn mdf plater. lydisoleringsmattene e lagt inn og e av en gummi/bly blanding. hattahyllå e ferdig og klar til instalering når så måtte bli.

Forfatter:  Chevy350 [ Ons 21. Mar 2007 20:37 ]
Innleggets emne: 

Hello chappie!

Morro at det ble amcar på deg og, jeg får da håpe at Chevy-mekkinga vår på skolen hjalp valget litt? :lol: (Er det en "Jilted" maske du skal ha baki der?)

Kul Ford, ble laga mye gromt i 60- og 70åra 8)

Forfatter:  Mathos [ Tor 22. Mar 2007 07:03 ]
Innleggets emne: 

næmenn halla ;0) , hehe. ja,faktisk så gjorde det det :0) motorbytta av capricen fikk meg int ;0) . ja,forsterkeren ja, hehe. nesten ett kapitel for seg sjøl deg :0) . e ein special edition fra Mummy filmen. e Arizona eagle.
gjett om me ska treffast på treff og prata shit om "the good old days" ;0)

Forfatter:  Mathos [ Fre 06. Apr 2007 20:28 ]
Innleggets emne: 

jaja, har mobilen på rep så får ikje vist bilder , men her e det eg har gjort hittil da, hehe. setene e tatt ut og den litle rusten så va i gulvet e tatt. dashbordet e revet vekk og planleggingen av det nye e begynt .

diverse deler har blitt pusst ,grunna og lakkert . Har også funnet 2 racing seter eg ska ha i bilen, men leite litt fortsatt,just in case.
nåken tips t linker på racing seter?

Neste mnd ska bilen gjennom Eu godkjenning og ska få gamledagse skilter på seg :0) .

Forfatter:  Mathos [ Ons 18. Apr 2007 16:49 ]
Innleggets emne: 

då var teppe bestilt og ska komma om 10 dager + - . så har eg lakkert steppså og oppover dørene. skal eg ha den til eu godkjenning neste mnd ;0) .

Forfatter:  Mathos [ Man 24. Des 2007 01:24 ]
Innleggets emne: 

jau da. då va planane totalt forandra, hehe .
har eg fått meg ein større plass og eu godkjenningå gikk føyken, hehe.
nå ska eg ta heila fra hverandre og ta alt av rust fra topp t bånn.
sandblåsast og lakkerast på nytt.
bilder komme ittekvart for nå ska det skje ting. samtidigt som eg har andre prosjekter, hehe .

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/