| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| ford fairlane 500 planer https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1405 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mathos [ Ons 28. Feb 2007 21:41 ] |
| Innleggets emne: | ford fairlane 500 planer |
her er ett par bilder av ford fairlanen min og planene mine |
|
| Forfatter: | Mathos [ Ons 28. Feb 2007 21:51 ] |
| Innleggets emne: | |
her har eg tenkt på å laga nye hattehylla |
|
| Forfatter: | Mathos [ Ons 28. Feb 2007 21:54 ] |
| Innleggets emne: | |
eg har tenkt å legga nytt gulv og nytt sete trekk . framme har eg tenkt å laga nytt dashbord. men eg ska beholda det originale speedometer osv. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 01. Mar 2007 02:00 ] |
| Innleggets emne: | |
artigt projekt du holder dig. hold os endelig opdateret. |
|
| Forfatter: | Mathos [ Tor 08. Mar 2007 18:04 ] |
| Innleggets emne: | |
her har eg begynt å legga inn mdf plater. lydisoleringsmattene e lagt inn og e av en gummi/bly blanding. hattahyllå e ferdig og klar til instalering når så måtte bli. |
|
| Forfatter: | Chevy350 [ Ons 21. Mar 2007 20:37 ] |
| Innleggets emne: | |
Hello chappie! Morro at det ble amcar på deg og, jeg får da håpe at Chevy-mekkinga vår på skolen hjalp valget litt? Kul Ford, ble laga mye gromt i 60- og 70åra |
|
| Forfatter: | Mathos [ Tor 22. Mar 2007 07:03 ] |
| Innleggets emne: | |
næmenn halla ;0) , hehe. ja,faktisk så gjorde det det :0) motorbytta av capricen fikk meg int ;0) . ja,forsterkeren ja, hehe. nesten ett kapitel for seg sjøl deg :0) . e ein special edition fra Mummy filmen. e Arizona eagle. gjett om me ska treffast på treff og prata shit om "the good old days" ;0) |
|
| Forfatter: | Mathos [ Fre 06. Apr 2007 20:28 ] |
| Innleggets emne: | |
jaja, har mobilen på rep så får ikje vist bilder , men her e det eg har gjort hittil da, hehe. setene e tatt ut og den litle rusten så va i gulvet e tatt. dashbordet e revet vekk og planleggingen av det nye e begynt . diverse deler har blitt pusst ,grunna og lakkert . Har også funnet 2 racing seter eg ska ha i bilen, men leite litt fortsatt,just in case. nåken tips t linker på racing seter? Neste mnd ska bilen gjennom Eu godkjenning og ska få gamledagse skilter på seg :0) . |
|
| Forfatter: | Mathos [ Ons 18. Apr 2007 16:49 ] |
| Innleggets emne: | |
då var teppe bestilt og ska komma om 10 dager + - . så har eg lakkert steppså og oppover dørene. skal eg ha den til eu godkjenning neste mnd ;0) . |
|
| Forfatter: | Mathos [ Man 24. Des 2007 01:24 ] |
| Innleggets emne: | |
jau da. då va planane totalt forandra, hehe . har eg fått meg ein større plass og eu godkjenningå gikk føyken, hehe. nå ska eg ta heila fra hverandre og ta alt av rust fra topp t bånn. sandblåsast og lakkerast på nytt. bilder komme ittekvart for nå ska det skje ting. samtidigt som eg har andre prosjekter, hehe . |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|