AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 00:11

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: ford fairlane 500 planer
InnleggSkrevet: Ons 28. Feb 2007 21:41 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
her er ett par bilder av ford fairlanen min og planene mine :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 28. Feb 2007 21:51 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
her har eg tenkt på å laga nye hattehylla


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 28. Feb 2007 21:54 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
eg har tenkt å legga nytt gulv og nytt sete trekk . framme har eg tenkt å laga nytt dashbord. men eg ska beholda det originale speedometer osv.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 01. Mar 2007 02:00 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
artigt projekt du holder dig.

hold os endelig opdateret.

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 08. Mar 2007 18:04 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
her har eg begynt å legga inn mdf plater. lydisoleringsmattene e lagt inn og e av en gummi/bly blanding. hattahyllå e ferdig og klar til instalering når så måtte bli.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 21. Mar 2007 20:37 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 01:09
Innlegg: 244
Bosted: Fredrikstad
Hello chappie!

Morro at det ble amcar på deg og, jeg får da håpe at Chevy-mekkinga vår på skolen hjalp valget litt? :lol: (Er det en "Jilted" maske du skal ha baki der?)

Kul Ford, ble laga mye gromt i 60- og 70åra 8)

_________________
Christian
'62 Chevrolet Chevy II
'70 El Camino
'71 Chevrolet C10


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tor 22. Mar 2007 07:03 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
næmenn halla ;0) , hehe. ja,faktisk så gjorde det det :0) motorbytta av capricen fikk meg int ;0) . ja,forsterkeren ja, hehe. nesten ett kapitel for seg sjøl deg :0) . e ein special edition fra Mummy filmen. e Arizona eagle.
gjett om me ska treffast på treff og prata shit om "the good old days" ;0)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 06. Apr 2007 20:28 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
jaja, har mobilen på rep så får ikje vist bilder , men her e det eg har gjort hittil da, hehe. setene e tatt ut og den litle rusten så va i gulvet e tatt. dashbordet e revet vekk og planleggingen av det nye e begynt .

diverse deler har blitt pusst ,grunna og lakkert . Har også funnet 2 racing seter eg ska ha i bilen, men leite litt fortsatt,just in case.
nåken tips t linker på racing seter?

Neste mnd ska bilen gjennom Eu godkjenning og ska få gamledagse skilter på seg :0) .


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 18. Apr 2007 16:49 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
då var teppe bestilt og ska komma om 10 dager + - . så har eg lakkert steppså og oppover dørene. skal eg ha den til eu godkjenning neste mnd ;0) .


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 24. Des 2007 01:24 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 24. Feb 2007 17:05
Innlegg: 162
Bosted: karmøy
jau da. då va planane totalt forandra, hehe .
har eg fått meg ein større plass og eu godkjenningå gikk føyken, hehe.
nå ska eg ta heila fra hverandre og ta alt av rust fra topp t bånn.
sandblåsast og lakkerast på nytt.
bilder komme ittekvart for nå ska det skje ting. samtidigt som eg har andre prosjekter, hehe .


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support