AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

51 bel air
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14032
Side 1 av 2

Forfatter:  rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:15 ]
Innleggets emne:  51 bel air

Då blei det veteran her og..
51 belair som noen har starta på og gjett opp,
her blir det vell gjort alt på nytt so får ein sjå ka biltilsyn seier..
tips og triks motas me takk,eventuelt bilder av lik bil hadde og vert flott..

blir vell ikkje noe sånn volsomt framgang på bilen før til våren..

Bilde
må ha litt bilder frå lerdalstunellen =)



Bilde




Bilde





Bilde





Bilde


noen som har noe info om bilen?
so vidt eg veit gjekk den ved nordkapp i 85-86

Forfatter:  Thon Autoservice [ Søn 05. Des 2010 23:20 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Henta bilen her i Sarpsborg?

Forfatter:  elcamino [ Søn 05. Des 2010 23:23 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Gratulerer med go bil :D Hadde jeg ikke hatt 50 biler fra før..Så hadde jeg også vært intressert i den..Sikla bra på den da den sto til salgs på moldestuk forumet :D

Forfatter:  rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:24 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

ja han kom i frå sarspborg..
takker =)

Forfatter:  walker76 [ Søn 05. Des 2010 23:25 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Gratulera.
Kan bli meget tøffe dei bilane dar.
Kor på Voss helde du te? E litt i dei traktene dar sånn i dann og vann.

Forfatter:  Thon Autoservice [ Søn 05. Des 2010 23:29 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Jeg som kobla luftfjøringa på den. Synd den forsvant fra Sarpsborg :cry: Men gratulere med fet bil. 8)

Forfatter:  rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:35 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

held til i skulestadmoen..

Forfatter:  rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:36 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Thon Autoservice skrev:
Jeg som kobla luftfjøringa på den. Synd den forsvant fra Sarpsborg :cry: Men gratulere med fet bil. 8)



takk for det..

veit du ka bakaksling som står på?

Forfatter:  Thon Autoservice [ Søn 05. Des 2010 23:46 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Det er jeg ikke sikker på, men kan høre med en som har eid den tidligere.

Forfatter:  rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:53 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

er det samme mannen som taksenka?

Forfatter:  v8power [ Man 06. Des 2010 00:51 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Det er ihvertfall helt rett det arbeidet som har blitt gjort! Ser veldig "riktig ut" i mine øyne. Blir en dritfet bil når den blir klar!

Forfatter:  moparman [ Man 06. Des 2010 08:57 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Grattis med en rå bil. =D> =D> =D>

Forfatter:  Galaxie [ Man 06. Des 2010 10:31 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Gratulerer med tøft prosjekt :)

Forfatter:  pontchief [ Man 06. Des 2010 11:11 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

Herlig Kustom bil det der , ser ut for at mye av grovarbeidet er gjort også, blir spennede å følge fortsettelsen 8)

Forfatter:  rune'n [ Tir 07. Des 2010 19:09 ]
Innleggets emne:  Re: 51 bel air

takk for det.. =)
blir nok tatt oppigjen ein del av arbeidet som har blitt utførd..

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/