| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 51 bel air https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=14032 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:15 ] |
| Innleggets emne: | 51 bel air |
Då blei det veteran her og.. 51 belair som noen har starta på og gjett opp, her blir det vell gjort alt på nytt so får ein sjå ka biltilsyn seier.. tips og triks motas me takk,eventuelt bilder av lik bil hadde og vert flott.. blir vell ikkje noe sånn volsomt framgang på bilen før til våren.. ![]() må ha litt bilder frå lerdalstunellen =) ![]() ![]() ![]() ![]() noen som har noe info om bilen? so vidt eg veit gjekk den ved nordkapp i 85-86 |
|
| Forfatter: | Thon Autoservice [ Søn 05. Des 2010 23:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Henta bilen her i Sarpsborg? |
|
| Forfatter: | elcamino [ Søn 05. Des 2010 23:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Gratulerer med go bil |
|
| Forfatter: | rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
ja han kom i frå sarspborg.. takker =) |
|
| Forfatter: | walker76 [ Søn 05. Des 2010 23:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Gratulera. Kan bli meget tøffe dei bilane dar. Kor på Voss helde du te? E litt i dei traktene dar sånn i dann og vann. |
|
| Forfatter: | Thon Autoservice [ Søn 05. Des 2010 23:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Jeg som kobla luftfjøringa på den. Synd den forsvant fra Sarpsborg |
|
| Forfatter: | rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
held til i skulestadmoen.. |
|
| Forfatter: | rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Thon Autoservice skrev: Jeg som kobla luftfjøringa på den. Synd den forsvant fra Sarpsborg takk for det.. veit du ka bakaksling som står på? |
|
| Forfatter: | Thon Autoservice [ Søn 05. Des 2010 23:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Det er jeg ikke sikker på, men kan høre med en som har eid den tidligere. |
|
| Forfatter: | rune'n [ Søn 05. Des 2010 23:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
er det samme mannen som taksenka? |
|
| Forfatter: | v8power [ Man 06. Des 2010 00:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Det er ihvertfall helt rett det arbeidet som har blitt gjort! Ser veldig "riktig ut" i mine øyne. Blir en dritfet bil når den blir klar! |
|
| Forfatter: | moparman [ Man 06. Des 2010 08:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Grattis med en rå bil.
|
|
| Forfatter: | Galaxie [ Man 06. Des 2010 10:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Gratulerer med tøft prosjekt |
|
| Forfatter: | pontchief [ Man 06. Des 2010 11:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
Herlig Kustom bil det der , ser ut for at mye av grovarbeidet er gjort også, blir spennede å følge fortsettelsen |
|
| Forfatter: | rune'n [ Tir 07. Des 2010 19:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: 51 bel air |
takk for det.. =) blir nok tatt oppigjen ein del av arbeidet som har blitt utførd.. |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|