| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 65 Chevelle Low Buck https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=13922 |
Side 1 av 14 |
| Forfatter: | rokkern [ Søn 21. Nov 2010 11:04 ] |
| Innleggets emne: | 65 Chevelle Low Buck |
Edit: Bilen har fått nytt navn: Low Buck Ja da klarte ikke Christiansen å motstå fristelsen så da måtte det bli handla inn en Chevrolet til 65 fyrrdorr !! ![]() ![]() ![]() Specs.... : R6, 3 girs manuell, ti bolt, soffa (ja soffa skrives med TO ff`r), antall dører: FIRE, rust: ja. Tilstand: Mangler motor, gir er ute av bilen, endel rust i dører og hjulbuer bak. Overraskende hel og fin inni ift pris og resten av bilen, virker mer uskrudd uten masse hjemmemekk. Vaska den igår og fikk se den for første gang uten presenning etter kjøpet Mål: Få den i grei bruks-cruiseskikk. Prøve å beholde den mest mulig original men kappe litt fjærer. Få til minimum en måling på under 1 liter på mila med 305 motor. Har kjøpt meg en 305 motor ved siden av bilen som skal inn etterhvert, så blir i det minste V8 bil og satser på å få i muncie kassa mi etterhvert også. |
|
| Forfatter: | stokvold [ Søn 21. Nov 2010 11:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
grattis med ny herlig bil... |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Søn 21. Nov 2010 13:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
hadde mine anelser om at det var noe slikt pågang ja... mangler bare en stv, cab og camino nå da... humre... |
|
| Forfatter: | rokkern [ Søn 21. Nov 2010 13:33 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
Hadde Elcamino 65 før faktisk.... hahahaha ! Den var helt rå, men måtte selge den for å finansiere kjøpet av Chevella. Kan ikke si jeg angrer, men kunne ønske jeg hadde penger den gangen til å beholde begge ! Og ja, har sinnsykt lyst på C10, en kompis av meg solgte nettopp en 65 C10, fantastisk bil. Om jeg skal ha stasjonsvogn så blir det isåfall en rein racer.. Vi får se, finnes jo mye annet moro også faktisk da.. ! |
|
| Forfatter: | Nova-Freak [ Søn 21. Nov 2010 13:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
Grattis med nybil. Så den lå ute til salgs. Ikke dumt prosjekt det der da! Og vi gleder os til bilder! |
|
| Forfatter: | Edelbrock [ Søn 21. Nov 2010 16:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
Gratulerer med nytt prosjekt |
|
| Forfatter: | rokkern [ Søn 21. Nov 2010 17:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
Takker ! Blir sikkert en stund til jobbinga begynner med den, tar den litt sånn innimellom i vinter mens jeg venter på deler til hovedprosjektet. Men bilder blir det nok lell |
|
| Forfatter: | amcarduden [ Søn 21. Nov 2010 20:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
Herlig bruksbil ja Vært inne på tanken om noe lignende selv. De gamle bilene er mer behagelig på den måten at hvis noe blir galt er det greit å fikse det, og billigere, enn på nyere biler. Med den nyere sjelløse skiten sitter man jo med hjertet i halsen når det blinker ei lampe, og ser tusenlappene fly på verksted med diagnoser ditt og datt. Og det ofte for å fikse signalproblemer på noe dritt man aldri hadde trengt på bilene i utgangspunktet Håper du får fikset opp chevella di, eller heter den malibu? |
|
| Forfatter: | kristian s [ Man 22. Nov 2010 10:59 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
Gratulerer med ny bil! Er det en gammel norsk bil eller? |
|
| Forfatter: | T & T Store [ Man 22. Nov 2010 12:19 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
Grattis med ny bil |
|
| Forfatter: | rokkern [ Man 22. Nov 2010 12:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
kristian s skrev: Gratulerer med ny bil! Er det en gammel norsk bil eller? Førstegangsregistrert i Norge 1966, en overligger ifra 1965. Så ja, ser sånn ut foreløpig men man kan aldri vite sikkert. Det har jeg lært
|
|
| Forfatter: | NOVAUNGEN [ Man 22. Nov 2010 13:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
Endelig noen som gikk for en 305! Da er vi to, som har 305 i oppussing. Kul bil, så den å¨finn.no 4 min. etter at den ble lagt ut. Jeg tror at 4 dørs kommer til å bli populært! LYKKE TIL! |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Man 22. Nov 2010 18:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
rokkern skrev: kristian s skrev: Gratulerer med ny bil! Er det en gammel norsk bil eller? Førstegangsregistrert i Norge 1966, en overligger ifra 1965. Så ja, ser sånn ut foreløpig men man kan aldri vite sikkert. Det har jeg lært ![]() |
|
| Forfatter: | pontchief [ Man 22. Nov 2010 20:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
Grattis med flott bil , har sansen for 4 dørs biler og de er mye mere sjeldne enn Coupe og HT utgaver i dag, selv i USA , begynner det å bli få 4 dørs Malibu'er å se. |
|
| Forfatter: | rokkern [ Man 22. Nov 2010 21:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: 65 Chevelle fyrrdorr |
NOVAUNGEN skrev: Endelig noen som gikk for en 305! Da er vi to, som har 305 i oppussing. Kul bil, så den å¨finn.no 4 min. etter at den ble lagt ut. Jeg tror at 4 dørs kommer til å bli populært! LYKKE TIL! Ja, og jeg som har dissa 305 så mye at det er nesten flaut jeje, sånn blei det. Skal prøve å få den til å gå på rundt litern med litt over 200hk, og det hadde jo vært morsomt ! OG billigere og raskere enn bruksbilen min. 300TE. Tenker jeg lakker motoren gull faktisk. Tror det kommer til å bli frekt sammen med beige/gull interiør. Her er noen bilder fra idag, første gang jeg ser den i lyset faktisk "Først noen reklamebilder" ![]() ![]() ![]() ![]() Så noen ærlige...: ![]() (gasserstuk) ![]() ![]() Må male gulvet svart eller evt gull det å hehehehe ! Hadde vært moro. De kom jo med beige gulvteppe tror jeg. Mulig jeg kjøper det også, får se an litt etterhvert, har et på "hånda" for 1500kr. Blir ikke første pri akkurat. Må få lakka den blåe døra gull som de andre. |
|
| Side 1 av 14 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|