AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Deleforhandlere i Rogaland
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1307
Side 1 av 2

Forfatter:  Mr.Malibu [ Ons 07. Feb 2007 00:43 ]
Innleggets emne:  Deleforhandlere i Rogaland

Har akkurat startet restaureringen av min 74 Malibu Sports Coupe.
Noen som vet om noen gode forhandlere av deler i Rogaland?

Setter pris på alle svar!

Malibu74

Forfatter:  Astri [ Ons 07. Feb 2007 15:14 ]
Innleggets emne: 

Anker i haugesund?

Forfatter:  Mr.Malibu [ Ons 07. Feb 2007 17:20 ]
Innleggets emne: 

Glofygirl skrev:
Anker i haugesund?


Aldri hørt om anker, hva har de av deler der?
Regner med at det er noe i Sandnes - utover jæren
men har ikke funnet noe så langt.

Malibu74

Forfatter:  Astri [ Ons 07. Feb 2007 20:51 ]
Innleggets emne: 

Anker er en amcar forhandler i haugesund, som også hugger biler og kan bestille det du trenger fra "over there"

http://www.ankeras.no

Forfatter:  Jan Roar [ Ons 07. Feb 2007 20:58 ]
Innleggets emne: 

Jeg anbefaler at du stiller slike spørsmål bare en plass (under en tråd) så slipper du å få det samme svaret fra flere personer på ulike steder :lol:

Forfatter:  halvor [ Ons 07. Feb 2007 21:05 ]
Innleggets emne: 

Stord Bildemontering har kjøpt en god del biler i usa... de kan du ringe..

Seraco på karmøy har kontaker i usa, og en god del brukte deler liggendes..

Forfatter:  T-7 [ Ons 07. Feb 2007 23:55 ]
Innleggets emne: 

Skjærveland, KASBil er vel i Sandnes traktene, han driver og annonserer i Amcar ser jeg

Forfatter:  Mr.Malibu [ Tor 08. Feb 2007 18:21 ]
Innleggets emne: 

Tok turen innom Amcar senteret på Mariero i dag og dit drar jeg aldri igjen.
De reklamerte med "vi har alt til amcar". De hadde ingen av delene jeg trengte,
han kunne muuuuligens bestille hovedbremsesylinder men den kom på nesten 2000 (!)

"vi har alt til amcar"... ikke engang oljefilter til en 350

Malibu74

Forfatter:  airbatic [ Tor 08. Feb 2007 18:43 ]
Innleggets emne: 

Hei!

Er det noen grunn til at du ikke vil handle på postordre? Det er enkelt og greit, og oftest det billigste. De fleste firmaene annonserer i Amcar. Noen av de jeg har brukt er: Amerikanske bildeler, Aarnes, US Autoparts, Klintberg & Way osv.

Hvis du absolutt vil handle lokalt bør den lokale GM forhandleren kunne skaffe en del. Men da gjerne til blodpris. Og regn med at de ser ut spørsmåltegn når du sier hvilken bil du har :D Da er det bedre å snakke med noen på telefonen som kan amerikansk bil.

Siden denne tråden ligger under prosjekter så hadde det vært morsomt å sett bilder av bilen. 8)

Forfatter:  Roar [ Tor 08. Feb 2007 18:49 ]
Innleggets emne: 

en slik en skal koste rundt 1000, det selger jeg de for.
Er forhandler for Hancen Racing: Så finn dere ikke i slike blodpriser

Forfatter:  Mr.Malibu [ Tor 08. Feb 2007 23:17 ]
Innleggets emne: 

airbatic skrev:
Hei!

Er det noen grunn til at du ikke vil handle på postordre? Det er enkelt og greit, og oftest det billigste. De fleste firmaene annonserer i Amcar. Noen av de jeg har brukt er: Amerikanske bildeler, Aarnes, US Autoparts, Klintberg & Way osv.

Hvis du absolutt vil handle lokalt bør den lokale GM forhandleren kunne skaffe en del. Men da gjerne til blodpris. Og regn med at de ser ut spørsmåltegn når du sier hvilken bil du har :D Da er det bedre å snakke med noen på telefonen som kan amerikansk bil.

Siden denne tråden ligger under prosjekter så hadde det vært morsomt å sett bilder av bilen. 8)


Hei!
Jeg har tatt kontakt med de fleste norske leverandørene som sender, men
ville finne ut om det var noe lokalt siden jeg må få gang på bilen så fort som
mulig. Jeg har nå bestillt alle delene jeg trenger. Bilder skal også legges ut
snart!

Malibu74

Forfatter:  Jan Roar [ Fre 16. Feb 2007 23:40 ]
Innleggets emne: 

Som jeg skreiv tidligere - ikke start samme tråden to steder :roll:

Jeg ga deg tre lokale alternativer - har du prøvd dem :?:

Prøver her også da ;
Sitat:
Kommer jo an på hva du skal ha , men Koldal'en på Figgen skaffer det meste - både nytt og brukt .
Skal du ha store deler - kaross/drivverk - vil jeg anbefale Karli på Sannes
Holmane bil tar også hjem masse biler - kanskje også deler fra US - selger det meste av slitedeler også
_________________

Forfatter:  Mr.Malibu [ Ons 28. Feb 2007 18:39 ]
Innleggets emne: 

Fikk det med meg første gangen :) Valgte heller å
bestille de delene jeg trengte fra phoenixuscars.no,
god service og greie priser.

Men takk for svar Roar og alle andre!

Malibu74

Forfatter:  roytveit [ Lør 10. Mar 2007 22:42 ]
Innleggets emne: 

Skal du ha deler her rundt Stavanger/Sandnes bør du ta kontakt med USA Parts på Figgjo tlf:51 67 01 76
Kjempeservice her og så slipper du frakt.

Roy

Forfatter:  Mr.Malibu [ Man 19. Mar 2007 02:37 ]
Innleggets emne: 

Takk for tips! Skal ta kontakt.

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/