| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hei! Keith Eric Her! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1298 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | '69Mach1 [ Tir 06. Feb 2007 03:36 ] | ||
| Innleggets emne: | Hei! Keith Eric Her! | ||
Hallo, Min navn er Keith, Jeg er restaurering noen biler, Min jobb i kommunen er mekaniker for brannbiler, Jeg vil post bilder av min 68 GTO, og også i prosjekter avelding og bilder av noen apperater i Amcar bilder, for denne gang her er bilder av min Corvette.
|
|||
| Forfatter: | pontchief [ Tir 06. Feb 2007 10:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei Og velkommen hit. Jeg har sett at du har vært innom Mustang forumet. Dere har det vel veldig kaldt "over there" nå. Jeg så på nyhetene at det var -20 c i New York. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tir 06. Feb 2007 11:07 ] |
| Innleggets emne: | |
Kodavs. velkommen ombord. |
|
| Forfatter: | Astri [ Tir 06. Feb 2007 14:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Nice car. Velkommen ja. |
|
| Forfatter: | Olle [ Tir 06. Feb 2007 15:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei! Velkommen til forumet! Gleder meg til å se bilder av GTO'en, har en 68 Tempest selv. |
|
| Forfatter: | '69Mach1 [ Ons 07. Feb 2007 06:14 ] |
| Innleggets emne: | |
Tusen takk for deres velkommen |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|