AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hei! Keith Eric Her!
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1298
Side 1 av 1

Forfatter:  '69Mach1 [ Tir 06. Feb 2007 03:36 ]
Innleggets emne:  Hei! Keith Eric Her!

Hallo,
Min navn er Keith, Jeg er restaurering noen biler, Min jobb i kommunen er mekaniker for brannbiler, Jeg vil post bilder av min 68 GTO, og også i prosjekter avelding og bilder av noen apperater i Amcar bilder, for denne gang her er bilder av min Corvette.

Vedlegg:
73-passenger side.jpg
73-passenger side.jpg [ 94.35 KiB | Vist 3985 ganger ]

Forfatter:  pontchief [ Tir 06. Feb 2007 10:40 ]
Innleggets emne: 

Hei :)
Og velkommen hit.
Jeg har sett at du har vært innom Mustang forumet.
Dere har det vel veldig kaldt "over there" nå.
Jeg så på nyhetene at det var -20 c i New York.

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tir 06. Feb 2007 11:07 ]
Innleggets emne: 

Kodavs.

velkommen ombord.

Forfatter:  Astri [ Tir 06. Feb 2007 14:40 ]
Innleggets emne: 

Nice car. Velkommen ja. :D

Forfatter:  Olle [ Tir 06. Feb 2007 15:00 ]
Innleggets emne: 

Hei!

Velkommen til forumet!

Gleder meg til å se bilder av GTO'en, har en 68 Tempest selv. :)

Forfatter:  '69Mach1 [ Ons 07. Feb 2007 06:14 ]
Innleggets emne: 

Tusen takk for deres velkommen :D Ja.. meget kaldt i dag ,Mange frossen diesels her ...Takk igjen

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/