AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Fredrik, 72 Duster, "mach1frh"
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=129
Side 1 av 1

Forfatter:  mach1frh [ Ons 15. Feb 2006 20:04 ]
Innleggets emne:  Fredrik, 72 Duster, "mach1frh"

Heisann, heter da Fredrik Haavarsen, bor i Egersund og kjører en 72 Plymouth Duster. (se linker under) Bilen har 318 motor, 904 kasse og 8.3/4 bakaksling m/sperre, Interiørmessig er det Bucketseats, ettermontert turteller og 13,5"Grant ratt...

Har ikke gjort så mye på bilen selv siden jeg kjøpte den, bytta rattet, regulator og påluggledninger, neste "stopp" er bremsene som ikke lenger er som di skal :evil: , og ta litt rust her å der... Er forøvrig 18 år nå, nettop fått lappen, og kan nok litt lite om det å skru på biler, men er veldig glad i å prøve meg frem, og liker å skru. (Har jo blitt en hel del mopedskruing, men lite bil)

Drømmebilen har i mange år nå vært Mustang, og jeg regner med at Mustangen står i tunet når økonomien er bedre.. :D

http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren25.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren24.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren23.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren15.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... teren7.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren14.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren13.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren11.jpg

Forfatter:  TommyV8 [ Ons 15. Feb 2006 22:06 ]
Innleggets emne: 

Nå får du noe å tenke på:eeek: :

Bilde
Bilde

Synes det er en fin bil du har :thumbsup: Har du noen bilder innvendig? =P~
OG du er god til å ta bilder =D> Stå på \:D/

Forfatter:  71mach172 [ Tor 16. Feb 2006 00:09 ]
Innleggets emne: 

Fortsatt nydelig bil du har! :D Og enig i at du tar fine bilder gitt;)

Men hvordan går det med vinterkjøringa? Var det ikke du som skulle bruke den en del på vintern hvis det blei nødvendig? :)

Forfatter:  mach1frh [ Tor 16. Feb 2006 10:05 ]
Innleggets emne: 

Takker for det, joda stemmer at bilen blir brukt nå på vinterstid også, men er jo ikke snø her hvor jeg bor så det går gret, klarer meg fint med somerdekk. De dagene det er snø eller glatt får den stå. Tror ikke rustet har utvikla seg noe serlig heller :D

Har photoshoppa litt selv også ja, synes igrunn ikke bilen kler å sleike grus. Bilen er forøvrig lav nok, å det er ikke sjeldent jeg subber nedi, rundforbi. Hjula prøver til stadighet å få spsit litt hjulbuer også :cry: Men må få juster torisjonsfjørene litt, spesielt førersida er laaav, passasjer sida er kansje litt høy... :cry:

Forfatter:  71mach172 [ Tor 16. Feb 2006 20:52 ]
Innleggets emne: 

Blir sikkert bra :D

Kanskje litt off-tpoic, men IKKE SNØ!? Her på Jessheim er det en og en halv meter snø nå, og det snør fortsatt :?

Forfatter:  pontchief [ Tor 16. Feb 2006 21:46 ]
Innleggets emne: 

71mach172 skrev:
Blir sikkert bra :D

Kanskje litt off-tpoic, men IKKE SNØ!? Her på Jessheim er det en og en halv meter snø nå, og det snør fortsatt :?


Du må flytte sørover skal du slippe unna de snøvintrene. :mrgreen:
Dette bildet er tatt i Brønnøysund på Søndagen.
Nåja ,det e no ikke helt fritt for snø her heller.
Bilde

Forfatter:  mach1frh [ Lør 18. Feb 2006 16:47 ]
Innleggets emne: 

Satser på at det skal bli godt ja. Er greit me bare veier også ja, men når det er sagt er jo litt mer underholdene når det er sånn småglatt rundtforbi :D Men er nå herlig å komme seg opp bakker også ja, nå om dagene er det ikke vått på veiene en gang :o :shock:

Forfatter:  Jan Roar [ Søn 04. Jun 2006 00:31 ]
Innleggets emne: 

Hvordan går det med (R)usteren ........ Skal du snart få inn noen flere bilder ..... eller kan jeg :?: :P

Forfatter:  mach1frh [ Ons 07. Jun 2006 16:55 ]
Innleggets emne: 

Joda, bare legg ut bilder du, du skal få lov til å maile dem til meg også, hehe... Takka for hjelpa også :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/