| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Fredrik, 72 Duster, "mach1frh" https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=129 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | mach1frh [ Ons 15. Feb 2006 20:04 ] |
| Innleggets emne: | Fredrik, 72 Duster, "mach1frh" |
Heisann, heter da Fredrik Haavarsen, bor i Egersund og kjører en 72 Plymouth Duster. (se linker under) Bilen har 318 motor, 904 kasse og 8.3/4 bakaksling m/sperre, Interiørmessig er det Bucketseats, ettermontert turteller og 13,5"Grant ratt... Har ikke gjort så mye på bilen selv siden jeg kjøpte den, bytta rattet, regulator og påluggledninger, neste "stopp" er bremsene som ikke lenger er som di skal Drømmebilen har i mange år nå vært Mustang, og jeg regner med at Mustangen står i tunet når økonomien er bedre.. http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren25.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren24.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren23.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren15.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... teren7.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren14.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren13.jpg http://i24.photobucket.com/albums/c43/m ... eren11.jpg |
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Ons 15. Feb 2006 22:06 ] |
| Innleggets emne: | |
Nå får du noe å tenke på:eeek: :
Synes det er en fin bil du har
OG du er god til å ta bilder Stå på
|
|
| Forfatter: | 71mach172 [ Tor 16. Feb 2006 00:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Fortsatt nydelig bil du har! Men hvordan går det med vinterkjøringa? Var det ikke du som skulle bruke den en del på vintern hvis det blei nødvendig? |
|
| Forfatter: | mach1frh [ Tor 16. Feb 2006 10:05 ] |
| Innleggets emne: | |
Takker for det, joda stemmer at bilen blir brukt nå på vinterstid også, men er jo ikke snø her hvor jeg bor så det går gret, klarer meg fint med somerdekk. De dagene det er snø eller glatt får den stå. Tror ikke rustet har utvikla seg noe serlig heller Har photoshoppa litt selv også ja, synes igrunn ikke bilen kler å sleike grus. Bilen er forøvrig lav nok, å det er ikke sjeldent jeg subber nedi, rundforbi. Hjula prøver til stadighet å få spsit litt hjulbuer også |
|
| Forfatter: | 71mach172 [ Tor 16. Feb 2006 20:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Blir sikkert bra Kanskje litt off-tpoic, men IKKE SNØ!? Her på Jessheim er det en og en halv meter snø nå, og det snør fortsatt |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tor 16. Feb 2006 21:46 ] |
| Innleggets emne: | |
71mach172 skrev: Blir sikkert bra
Kanskje litt off-tpoic, men IKKE SNØ!? Her på Jessheim er det en og en halv meter snø nå, og det snør fortsatt Du må flytte sørover skal du slippe unna de snøvintrene. Dette bildet er tatt i Brønnøysund på Søndagen. Nåja ,det e no ikke helt fritt for snø her heller.
|
|
| Forfatter: | mach1frh [ Lør 18. Feb 2006 16:47 ] |
| Innleggets emne: | |
Satser på at det skal bli godt ja. Er greit me bare veier også ja, men når det er sagt er jo litt mer underholdene når det er sånn småglatt rundtforbi |
|
| Forfatter: | Jan Roar [ Søn 04. Jun 2006 00:31 ] |
| Innleggets emne: | |
Hvordan går det med (R)usteren ........ Skal du snart få inn noen flere bilder ..... eller kan jeg |
|
| Forfatter: | mach1frh [ Ons 07. Jun 2006 16:55 ] |
| Innleggets emne: | |
Joda, bare legg ut bilder du, du skal få lov til å maile dem til meg også, hehe... Takka for hjelpa også |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|