| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Pappa Wolf i Norge https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1234 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 27. Jan 2007 20:33 ] | ||
| Innleggets emne: | Pappa Wolf i Norge | ||
Hej har lige meldt mig ind her, hvor ekspertisen er. Er dansker,men har haft norsk kæreste i flere år, og har også et par guttunger, som til moderens store fortvivelse også er glade i biler. Har haft et par amcar projekter gennem årene, men har til fruens store tilfredhed, endelig købt en fornuftig amcar, der rent faktisk kan køre. En Buick Skylark Ltd 2.8 V6 fa 1980 nu får vi se hvor længe der går, inden jeg begynder at demontere et eller andet
|
|||
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|