AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Pappa Wolf i Norge
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1234
Side 1 av 1

Forfatter:  Pappa Wolf [ Lør 27. Jan 2007 20:33 ]
Innleggets emne:  Pappa Wolf i Norge

Hej
har lige meldt mig ind her, hvor ekspertisen er.
Er dansker,men har haft norsk kæreste i flere år, og har også et par guttunger, som til moderens store fortvivelse også er glade i biler.

Har haft et par amcar projekter gennem årene, men har til fruens store tilfredhed, endelig købt en fornuftig amcar, der rent faktisk kan køre.

En Buick Skylark Ltd 2.8 V6 fa 1980

nu får vi se hvor længe der går, inden jeg begynder at demontere et eller andet

Vedlegg:
Filkommentar: maken til min, min er ikke klar til billeder endnu.
2188674_2_full.jpg
2188674_2_full.jpg [ 96.22 KiB | Vist 1954 ganger ]

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/