AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Chevy Malibu 1983
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=12293
Side 1 av 2

Forfatter:  Svein H [ Tir 15. Jun 2010 22:38 ]
Innleggets emne:  Chevy Malibu 1983

ER ny i forumet ,Har stående en Malibu Wagon som det var en del rust på i garasjen . Stått der i et år pluss litt .trenger lit gust til å begynne igjen har laget ramme vanger bak som var rusta opp ,sandblåst bakaksel kjøpt inn alt nytt av bremser bak ,fjærer støtdemere ,billig til den bilen . Er det noen som driver med samme bil modell

Forfatter:  Svein H [ Tir 15. Jun 2010 23:17 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

Svein H skrev:
ER ny i forumet ,Har stående en Malibu Wagon som det var en del rust på i garasjen . Stått der i et år pluss litt .trenger lit gust til å begynne igjen har laget ramme vanger bak som var rusta opp ,sandblåst bakaksel kjøpt inn alt nytt av bremser bak ,fjærer støtdemere ,billig til den bilen . Er det noen som driver med samme bil modell

Forfatter:  Pappa Wolf [ Tor 17. Jun 2010 09:43 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

G-body, er foretrukket, her på tomten, ja.
Velkommen i øvrigt.

datteren har en 82 cutlass, og jeg har en 79 buick century.

alt du trenger av deler er lette å få tak i, å de bilerne er greie å skru på.
der er importeret masser av de til både norge å sverige.

rust er et stort problem, specielt i bagasjen. har en del rust, jeg å, og sikkert osse en del timer på datterens!

Forfatter:  Svein H [ Ons 30. Jun 2010 00:08 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

skulle lagt inn noen bilder men får det ikke til

Forfatter:  Svein H [ Ons 30. Jun 2010 00:11 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

[

Forfatter:  Turbokassa [ Ons 30. Jun 2010 00:12 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

Svein H skrev:
skulle lagt inn noen bilder men får det ikke til

Hva er problemet?
Du må laste bilder inn på photobucket eller lignende for så å kunne legge de ut her ved å bruke bildenes "html-adresse".
Dette er du klar over?

Forfatter:  Svein H [ Ons 30. Jun 2010 00:14 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

jeg får prøve det ,takker

Forfatter:  Svein H [ Søn 07. Nov 2010 23:56 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983 -----

Vedlegg:
DSC00793.JPG
DSC00793.JPG [ 148.64 KiB | Vist 5386 ganger ]


Vedlegg:
bilde.JPG
bilde.JPG [ 99.92 KiB | Vist 5386 ganger ]

Forfatter:  Svein H [ Søn 07. Nov 2010 23:59 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

fikk med en van jeg hadde for noen år siden .det andre bilde er sveising av karosseriet der den nye ramma blir festa på Malibuen får ikke helt dreisen på å legge inn bilder ( 60+ da er ikke dette det helt store for meg ,,,he he

Forfatter:  Aspenole [ Man 08. Nov 2010 00:25 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

Velkommen i forumet. blir nok en bra bil når du får sveiset litt rust. bakramma er svakheten på mange Gm biler fra slutten av 70 tallet og opp til 80 tallet. :| Men alt kan repareres :D

Forfatter:  Svein H [ Man 08. Nov 2010 00:39 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

Aspenole skrev:
Velkommen i forumet. blir nok en bra bil når du får sveiset litt rust. bakramma er svakheten på mange Gm biler fra slutten av 70 tallet og opp til 80 tallet. :| Men alt kan repareres :D

ja det kommer nok i mål med Malibuen ,men har litt for mye ,nå i vinter ,så til sommeren blir det mer fart

Forfatter:  Tiger [ Ons 17. Nov 2010 12:54 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

Hei,

Jeg har ikke bilen lenger, den rustet i filler for lenge siden, men jeg har noen deler liggende om du er ute etter noe, delene er:

Tiltrattstamme
Bakvindu.
Mellomaksel.
Motor.
Girkasse.
Også 14x7+14x9 Oldsmobile hjulene satt på den bilen......

Forfatter:  Scottsdale [ Man 20. Des 2010 21:25 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

Hei hei. Artig og se det er fler som pussler litt med dissa bila.
Masse deler og finne på Jessheim også vist det er noe du skulle ha bruk for.

Forfatter:  Svein H [ Fre 31. Des 2010 20:27 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

Henta er ny bil på siste dagen i året ,,, en 88 mod Chevrolet Suburban ,kul bil ,bytta med en MB ,tok verandre i handa uten prøvekjøring med Gotdt Nyttår he he det var raskt bytte

Forfatter:  Svein H [ Søn 27. Feb 2011 01:21 ]
Innleggets emne:  Re: Chevy Malibu 1983

ser ut til å bli mer populer malibun etter som den er mer skjelden om dagen , gir meg litt gust ti å begynne på prosjektet

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/