| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ny mann https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1216 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | PTA [ Tir 23. Jan 2007 20:41 ] |
| Innleggets emne: | Ny mann |
Hallo en ny mann til, jeg bor på Skotterud i Eidskog like ved Svenskegrensen. Jeg har to biler en Chevrolet pick up og en 78 Trans Am som er under restaurering. Dårlig bilde av TA. har demontert allt uten motor, subframe og frontrute. Jeg er i full gang med og sveise rust i gulvet. Har også slipt ned tak og bakskjermer ned til plåta.
|
|
| Forfatter: | Roar [ Ons 24. Jan 2007 00:55 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei på deg du,bygger en 78ta selv nå, iblant alle andre bilene jeg driver med. |
|
| Forfatter: | halvor [ Ons 24. Jan 2007 01:20 ] |
| Innleggets emne: | |
heisann! kul pickup du har.. har den gått her i haugesund? syns den lignet på en bil som gikk her for noen år siden! lykke til me ta'en, det er flotte biler! husk å legge ut mange bilder av prosjektet, det er alltid interessant å se hva som foregår rundtom i landet! |
|
| Forfatter: | Ornamental [ Ons 24. Jan 2007 07:34 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til Amcarforumet! Tøft med bilde av prosjekt under full oppussing! |
|
| Forfatter: | pontchief [ Ons 24. Jan 2007 09:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen hit. Flott pick up. |
|
| Forfatter: | Olle [ Ons 24. Jan 2007 10:23 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei! Velkommen til forumet! Håper på flere bilder av TransAm'en under oppussing...! |
|
| Forfatter: | PTA [ Ons 24. Jan 2007 22:50 ] |
| Innleggets emne: | |
Vet ikke om pick up'n har gått i haugesund. 1. eier bodde i Saltrød utenfor Arendal. Han jeg kjøpte den av bodde i Sandvika. (Oslo) Det var han som byggde om det meste på bilen med trimming av motor og byggde opp ny girkasse hos Anders Ringstad. Jeg har bare montert senkesett selv. |
|
| Forfatter: | challenger [ Ons 24. Jan 2007 22:57 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen til forumet! Fin og ryddig pickup du har fått deg der. Kjenner litt til forrige eier. Og seier lykke til videre med TA-prosjektet. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|