| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hei! Fersking fra Drammen her! https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1131 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mentor [ Fre 29. Des 2006 18:16 ] |
| Innleggets emne: | Hei! Fersking fra Drammen her! |
Hei alle sammen! Jeg er en kar på 20 fra Drammen som lyder navnet Jami! (Og hvis noen skulle lure, så er jeg finsk!) Jeg er for tiden i (nesten) lykkelig besittelse av en '91 chevy starmaster (minibuss)! Litt plunder med enkelte ting, men ta det med ro, jeg skal ikke si at det er Vegvesenet som roter Utenom driver jeg med musikk, både spiller og lytter, og hvis noen skulle være interessert i elektronisk musikk, så finner man litt om bandet på Myspace.com Ellers har jeg et lass med planer ang. bilen, men aller først skal det få bli litt varmere i været! Første pri' er uansett nedregg til under 3500kg så jeg i det hele tatt har lov til å kjøre den Da har jeg vel ramsa opp noen punkter om meg og mitt, og ser frem til mang en trivelig stund her inne på forumet! Hilsen Jami H! |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Fre 29. Des 2006 20:49 ] |
| Innleggets emne: | |
velkommen hit! håper man får se den bilen utover sommeren da sleng opp noen bilder av bilen om du har da!! og fortell gjerne om litt planer |
|
| Forfatter: | Olle [ Søn 31. Des 2006 12:43 ] |
| Innleggets emne: | |
Velkommen! |
|
| Forfatter: | HeavyChevy [ Tir 21. Aug 2007 17:27 ] |
| Innleggets emne: | |
Neimen heisann.... da va vi her bægge 2 da jo.....
|
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tir 21. Aug 2007 23:17 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen! |
|
| Forfatter: | ølbøen [ Ons 22. Aug 2007 18:43 ] |
| Innleggets emne: | |
Hei og velkommen, kjempegreit med van god plass og en drøm og kjøre |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|