| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Prosjekt Chevy 1954 pick up https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=11110 |
Side 1 av 3 |
| Forfatter: | walker76 [ Fre 26. Feb 2010 18:41 ] |
| Innleggets emne: | Prosjekt Chevy 1954 pick up |
Hiver meg på med ein prosjekt tråd her eg og. Har fått tak i ein pick up frå 1954 som er delvis nedplukka. Planen til han som har den var å restaurera den som orginal. Skal henta bilen i påske tider. Den er importert frå statane, men ikkje registrert endog. Korleis vil BT forholda seg til eventuell ombygging før registrering? Planar foreløbig er å bygga ny forstilling, montera V8 og automat, anna bakaksling osv osv.. Bilder kjeme. |
|
| Forfatter: | walker76 [ Fre 26. Feb 2010 18:51 ] | ||||
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up | ||||
Blir eindel arbeid
|
|||||
| Forfatter: | walker76 [ Lør 27. Feb 2010 12:43 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up | ||
Her er motoren som ska i bilen. chevy 350 4bolt, camel hump toppar, litt usikker på om eg ska bruka innsug og forgassarar. Blir nok reint overkill med 2stk Holley 660cfm(4224). Resten av innmaten i motoren er ikkje på plass endog. Går nok fø smidde deler der.
|
|||
| Forfatter: | 1942 [ Lør 27. Feb 2010 13:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
Tøft prosjekt Motoren ser jo bra ut nå |
|
| Forfatter: | walker76 [ Lør 27. Feb 2010 13:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
Motorblokka er i meget godstand. Den er borra .040 øve. Mangler veiv,råder og stempel. Har ikkje heilt klart å bestemma meg ka deler eg ska setta i den endog. Strokast-ikkje strokast?? me får sjå når eg sette skikkeleg i gang. Og forgassarane må nok få ein gjennomgang og. |
|
| Forfatter: | the stig [ Lør 27. Feb 2010 20:02 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
blir kult de der |
|
| Forfatter: | walker76 [ Lør 27. Feb 2010 21:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
Satse på å få ein skikkeleg bil av detta ja, men absolutt ingen showcar. Detta ska brukast |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 27. Feb 2010 22:40 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
cool. personlig stil rules!! |
|
| Forfatter: | walker76 [ Søn 28. Feb 2010 17:36 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up | ||
Slik står bilen pr dags dato. Heile fronten er nedplukka som dere ser. Skjermer og panser er sandblåst. Intreriør er plukka ut, allt ligger i merka boksar og posar. Gleder meg til eg får henta den..
|
|||
| Forfatter: | walker76 [ Tir 23. Mar 2010 15:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
Nokon som kan svare meg på om det er muligt å få godkjennt V8 på original framaksel på desse bilane? Har lyst å bygga "oldschool custom". Nokon som kanskje kan svara meg på om eg kan søka på ombygging på denna bilen sjølvt om den ikkje har vært registrert her i Norge endog? |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Tir 23. Mar 2010 20:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
Old skool, hvorfor ikke da sette i en "big six"? F.eks. en 292 cid Chevy sekser. Ble brukt i 3/4 ton og større Chevy/GMC pickuper, og lette/medium lastebiler fra 1963 til 1987. Det er slitesterke arbeidsjern som har dreiemoment i massevis, og du trenger ikke spørre noen om godkjenning. Bare en "trøtt" sekser vet du "Dare to be different" |
|
| Forfatter: | walker76 [ Søn 11. Apr 2010 10:50 ] | |||
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up | |||
Då har eg fått henta bilen. Og i dag so blir dan installert i garasjen.
|
||||
| Forfatter: | pontchief [ Søn 11. Apr 2010 10:59 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
Så ut som et flott prosjekt det der |
|
| Forfatter: | Ketilbin [ Søn 11. Apr 2010 12:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
Fint prosjekt du har skaffet deg! |
|
| Forfatter: | walker76 [ Søn 11. Apr 2010 18:28 ] |
| Innleggets emne: | Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up |
Takk takk. Faktisk ikkje so mykje so ska til for å få den kjørbar. Men har tenkt å montera MII forstilling og nyare bakaksel. Korleis ska eg forholda meg til BT i og med at bilen ikkje er registrert i Norge endog kun momsa inn til landet. Nokon so veit?? |
|
| Side 1 av 3 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|