AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Prosjekt Chevy 1954 pick up
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=11110
Side 1 av 3

Forfatter:  walker76 [ Fre 26. Feb 2010 18:41 ]
Innleggets emne:  Prosjekt Chevy 1954 pick up

Hiver meg på med ein prosjekt tråd her eg og.
Har fått tak i ein pick up frå 1954 som er delvis nedplukka. Planen til han som har den var å restaurera den som orginal.
Skal henta bilen i påske tider. Den er importert frå statane, men ikkje registrert endog. Korleis vil BT forholda seg til eventuell ombygging før registrering?
Planar foreløbig er å bygga ny forstilling, montera V8 og automat, anna bakaksling osv osv..
Bilder kjeme.

Forfatter:  walker76 [ Fre 26. Feb 2010 18:51 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Blir eindel arbeid :D

Vedlegg:
5730_146548906367_524666367_3901032_1345020_n.jpg
5730_146548906367_524666367_3901032_1345020_n.jpg [ 60.64 KiB | Vist 6218 ganger ]
5730_146548926367_524666367_3901035_3788260_n.jpg
5730_146548926367_524666367_3901035_3788260_n.jpg [ 64.97 KiB | Vist 6218 ganger ]
5730_146548951367_524666367_3901039_1877345_n.jpg
5730_146548951367_524666367_3901039_1877345_n.jpg [ 58.47 KiB | Vist 6218 ganger ]

Forfatter:  walker76 [ Lør 27. Feb 2010 12:43 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Her er motoren som ska i bilen. chevy 350 4bolt, camel hump toppar, litt usikker på om eg ska bruka innsug og forgassarar. Blir nok reint overkill med 2stk Holley 660cfm(4224). Resten av innmaten i motoren er ikkje på plass endog. Går nok fø smidde deler der.

Vedlegg:
20148_335894546367_524666367_5243357_4725685_n.jpg
20148_335894546367_524666367_5243357_4725685_n.jpg [ 46.15 KiB | Vist 6158 ganger ]

Forfatter:  1942 [ Lør 27. Feb 2010 13:00 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Tøft prosjekt =D>

Motoren ser jo bra ut nå :wink:

Forfatter:  walker76 [ Lør 27. Feb 2010 13:05 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Motorblokka er i meget godstand. Den er borra .040 øve. Mangler veiv,råder og stempel. Har ikkje heilt klart å bestemma meg ka deler eg ska setta i den endog. Strokast-ikkje strokast?? me får sjå når eg sette skikkeleg i gang. Og forgassarane må nok få ein gjennomgang og.

Forfatter:  the stig [ Lør 27. Feb 2010 20:02 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

blir kult de der

Forfatter:  walker76 [ Lør 27. Feb 2010 21:49 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Satse på å få ein skikkeleg bil av detta ja, men absolutt ingen showcar. Detta ska brukast :mrgreen:

Forfatter:  Pappa Wolf [ Lør 27. Feb 2010 22:40 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

cool.

personlig stil rules!!

Forfatter:  walker76 [ Søn 28. Feb 2010 17:36 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Slik står bilen pr dags dato. Heile fronten er nedplukka som dere ser. Skjermer og panser er sandblåst. Intreriør er plukka ut, allt ligger i merka boksar og posar. Gleder meg til eg får henta den..

Vedlegg:
5730_146548916367_524666367_3901033_8042753_n.jpg
5730_146548916367_524666367_3901033_8042753_n.jpg [ 60.58 KiB | Vist 6057 ganger ]

Forfatter:  walker76 [ Tir 23. Mar 2010 15:58 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Nokon som kan svare meg på om det er muligt å få godkjennt V8 på original framaksel på desse bilane? Har lyst å bygga "oldschool custom".
Nokon som kanskje kan svara meg på om eg kan søka på ombygging på denna bilen sjølvt om den ikkje har vært registrert her i Norge endog?

Forfatter:  gMcnut [ Tir 23. Mar 2010 20:57 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Old skool, hvorfor ikke da sette i en "big six"? F.eks. en 292 cid Chevy sekser. Ble brukt i 3/4 ton og større Chevy/GMC pickuper, og lette/medium lastebiler fra 1963 til 1987. Det er slitesterke arbeidsjern som har dreiemoment i massevis, og du trenger ikke spørre noen om godkjenning. Bare en "trøtt" sekser vet du :wink: Det er en kurrant motor å holde på med, passer bla.a. på de fleste Chevy gearkasser, aut. og man. http://www.inliners.org www.stovebolt.com http://www.stoveboltengineco.com http://www.cliffordperformance.com
"Dare to be different" :mrgreen:

Forfatter:  walker76 [ Søn 11. Apr 2010 10:50 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Då har eg fått henta bilen. Og i dag so blir dan installert i garasjen.

Vedlegg:
24382_415257981367_524666367_5673351_3688374_s.jpg
24382_415257981367_524666367_5673351_3688374_s.jpg [ 8.95 KiB | Vist 5859 ganger ]
24382_415258751367_524666367_5673379_716864_s.jpg
24382_415258751367_524666367_5673379_716864_s.jpg [ 7.54 KiB | Vist 5859 ganger ]

Forfatter:  pontchief [ Søn 11. Apr 2010 10:59 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Så ut som et flott prosjekt det der 8)

Forfatter:  Ketilbin [ Søn 11. Apr 2010 12:58 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Fint prosjekt du har skaffet deg!

Forfatter:  walker76 [ Søn 11. Apr 2010 18:28 ]
Innleggets emne:  Re: Prosjekt Chevy 1954 pick up

Takk takk.
Faktisk ikkje so mykje so ska til for å få den kjørbar. Men har tenkt å montera MII forstilling og nyare bakaksel. Korleis ska eg forholda meg til BT i og med at bilen ikkje er registrert i Norge endog kun momsa inn til landet. Nokon so veit??

Side 1 av 3 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/