Hei!
Da er det vel på tide å skrive litt her om meg å bilen da!
Jeg er 26 og holder til i Larvik. Jobber med CNC skjæreutstyr og trives med det. Har også 6 år på baken som elektriker

Ellers så suser jeg litt med RC helikopter og spiller i korps.
Bilen min er en 86 Camaro, sitter en 350 i den. girkassa er jeg usikker på er ihvertfall 4 trinn automat, den kassa skal vistnokk ha vært innom et firma som heter ratz, rats ? eller noe i den duren. Noen som har hørt om de? Lurer på om det var i østfold et sted? Det var før jeg kjøpte bilen.
Så kom dagen da. En oktoberdag i 2006, jeg fant gliset! den sto i larvik. reiste bort å kikka på den, og prøvekjørte den.
Det var med skrekk blanda fryd den blei med hjem dagen etter!
Fikk den registrert 16 mai 2007 husker den dagen med blanda følelser BT ville ikke registrere den. Etter å stått 6 timer i kø blei jeg blankt avvist. Jeg måtte vist til kr.sand å vise den. på grunn av dekk. Men forrige eier hadde uka før vært å vist den. jeg hadde tilogmed med papirer på det! Men nei Var med hjerte i halsen å tårene i øyekroken jeg måtte dra fra BT i Tønsberg. (hadde gått fra oktober til mai å bare venta på å få den ut)Ringte til kr.sand der jeg faktisk fikk hjelp. De snakka med BT i larvik og alt var jo ok, var bare å hente skiltene det.
Så hadde dama i tbg. giddi å ringt kr.sand så hadde det ordna seg med en gang.
Så etter det så var det på med skilter samme dagen. Så var det tut å kjør resten av den dagen!
GLAD GUTT!!!
Er det flere fra vestfold her`?
Her er hvertfall et bilde av "dama"
Hilsen Magnus