AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hei!
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=1057
Side 1 av 2

Forfatter:  falcon [ Lør 09. Des 2006 13:32 ]
Innleggets emne:  Hei!

se ner! 8)

Forfatter:  Roar [ Lør 30. Des 2006 23:59 ]
Innleggets emne: 

Hei på deg du, driver firma ser jeg.

Forfatter:  The Cowboy [ Søn 31. Des 2006 01:48 ]
Innleggets emne: 

larviks folk og.. sweet.. velkommen hit :D

Forfatter:  elcamino [ Søn 31. Des 2006 16:44 ]
Innleggets emne: 

What happend her :?:

Forfatter:  falcon [ Ons 03. Jan 2007 21:32 ]
Innleggets emne: 

Hei igjen!
Vet ikke hva som skjedde med innlegget mitt... Kanskje jeg har gjort noe feil. 8)
Da prøver jeg på nytt...
Heter Maciek (37) og har flyttet til amcar himmelen i Europa (Norge :lol: ) fra Polen.
Bor fast med hele familie i Vestfold i 3 år (jobber i 17)
Kjører Chevy G 30 `94 fra avataren min.... Har drøm om Lowrider med hydro, men ikke Impala!
Hilsen ! :D

Forfatter:  pontchief [ Ons 03. Jan 2007 21:49 ]
Innleggets emne: 

Hei Maciek
Velkommen hit.Bilde

Forfatter:  falcon [ Søn 08. Apr 2007 11:44 ]
Innleggets emne: 

Roar skrev:
Hei på deg du, driver firma ser jeg.


Hehe...etter 17 år neger arbeid gjør jeg det jeg elsker... :D
Ta gjerne en kikk på sida mi...kansje jeg kan hjelpe noen med noe! :)
Spør Per Arne aka pontchief! 8) :lol:

Forfatter:  mercury-girl [ Søn 08. Apr 2007 20:00 ]
Innleggets emne: 

Hei på deg.Velkommen :)

Forfatter:  Mr.Malibu [ Søn 08. Apr 2007 20:16 ]
Innleggets emne: 

Hei Hei. Velkommen!

Forfatter:  Mathos [ Søn 08. Apr 2007 20:28 ]
Innleggets emne: 

Not bad.eg komme nok t å shoppa der ein gang snart ja ;0)

Forfatter:  Mr.Malibu [ Søn 08. Apr 2007 20:48 ]
Innleggets emne: 

Du ordner vel rabatt til oss på amcarforumet? :DD

Forfatter:  Pappa Wolf [ Man 09. Apr 2007 00:18 ]
Innleggets emne: 

Davs du,og velkommen hit! så treveligt at vi bliver så mange!

Forfatter:  falcon [ Lør 26. Apr 2008 14:10 ]
Innleggets emne: 

http://www.op.no/nyheter/article3471753.ece
8) :D

Forfatter:  pontchief [ Lør 26. Apr 2008 14:49 ]
Innleggets emne: 

falcon skrev:
http://www.op.no/nyheter/article3471753.ece
8) :D


Hei Maciej

Her e det virkelig snakk om å bi Amcarfrelst :wink: :mrgreen:

Blir bra det der 8)

Forfatter:  Olav [ Lør 26. Apr 2008 15:00 ]
Innleggets emne:  Verksted....

Velkommen!

Driver med lakk og div. Har du noen referanser? Er på jakt etter en lakkerer som kan ta Camaro'n min. Orker ikkje en lakkerer som bare klager: Prisen blir det doble som antydet ved besktigelese, om han ikke gir fast pris...... Tar 3 ganger så lang tid som avtalt.... Blir ikkje så bra som det burde..... og det er ikkje lakkeren sin feil selv om han selv har sett og vurdert bilen før han starta på jobben!

Olav

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/