ragtop_rat skrev:
Virkelig klasse over den restaureringa di, dette er skikkelig bra jobbet, det er morro å følge med på denne tråden... Men hva sier naboene når du sandblåser utenfor huset ditt ???

Mine naboer har fullstendig fnatt hver gang jeg bare starter vogna litt på natterstid

Kan tenke meg de hadde utvist meg i fra nabolaget hvis jeg hadde begynt med sandlåsing i hagen hehe

Men stå på videre, denne bilen blir helt topp når du blir ferdig, det hjelper på motivasjonen når man er ferdig med drittjobbene og bare har rene fine deler å jobbe med...

Hei du , og takk for det, naboen

vell

han har ikke sakt et steika støv enda han da

er vell ikke så mye støv heller, værre med pressa som står der å brøle

bruker olevin sand , så den støver veldig lite , brukte marmor tidligere , den støva nå jevlig , vart noe overskyet her da ja

.
Trudde e skulle få lakt på grunding i dag , men det skar seg , forhandleren var tom for grunding

så e får vell ikke noe for i morgen, og da må e blåse lett over på nytt , fikk regn no , og da er luftfoktigheta for stor , og da er det lett at det ruster, tar ikke noe sjangser på det nei
Det ska bli fint å bli ferdig med drittjobben ja , men e har litt sveising no da , skal kappe ut alt det som er av småe rust hull, og der der er litt tynt,
Det er no lett å komme til for å gjøre dette når bilen står i gjiggen , gjiggen er foresten et kjempe verktøy