widing skrev:
Har jo egentlig ingen betydning da. For reglen er veldig åpen. Så de kan ikke hindre meg å kjøre rundt uannsett.
Jeg fikk valget mellom Spesielle Anledninger, og vanlig registrering.
Da jeg spurte om de praktiske forskjellene, så ble jeg fortalt at med spesielle anledninger, så trengte jeg ikke å få meg orange blinklys, altså å "eurofisere" bilen, men jeg kunne ikke kjøre på den hver dag.
Det måtte være spesielle anledninger, merkedager, bryllup, etc.
At det var en merkedag bare fordi jeg hadde lyst til å kjøre bilen ville ikke være godt nok. Om dette blir nevneverdig håndhevet tviler jeg på.
Uansett valgte jeg vanlig registrering, siden jeg der og da var jeg litt i villrede mtp forsikring og kjørelengde på en "spesiell anledning" bil.