Michael
fikk sjokk nå når jeg leste dette på tråden din...
lurer på et par ting..hva har jeg gjordt deg? når bilen var ferdigsprøyta på verksted var den da fin?var iallefall det du syntes frem til kvelden etter...du sende meg melding på at lakken ikke var pen,da ringte jeg deg med en gang,du fortalte åssen bilen så ut.jeg sa at, da kan jeg fikse det for deg...men da hadde du dårlig tid å måtte legge på..
du skulle komme på morran...bilen skulle være ferdig pussa..det som jeg egenterlig skulle var bare å sprøyte den.ikke være med på demontering pussing montering...
Du kommer rundt 6 på kvelden,selv om avtalen var mellom 9-12 på morran,jeg måtte pusse over hele bilen føre lakk.jeg sa da at jeg kunne ta det værste noe du var enig i.men jeg skal ikke gjøre slik dere gjør..skal ikke prøve å henge ut noen som har vert med på oppretting av foreksempel bakluke. heller noe som ble prata på å retta opp i...eneste jeg vet var at vi var ferdig nermere 4 på morgenen.noe som slettes ikke jeg ventett meg skulle skje.
du velger å prøve å svarte meg her så godt du kan....
jeg sa til deg at jeg kunne rette opp i alt dette hvis det var gått så galt som du mente....
jeg skal heller ikke henge ut noen her slik dere prøver med meg men, tenk over hva du sier om hvem
si heller ikke at du syntes bilen var topp hvis du ikke mener det.
alt dette har resultert i nå at jeg føler meg dum...trodde dette var noe vi kunne ordne oss to imellom jeg hvis det var så ille.men den broa har du nå brendt rett av.meg får du ikke til å ta i den bilen en gang til.husk at alle mensker kan bli trøtte å slitene oxo av dette.tro ikke at tilbudet gjelder noe lengere fra meg.
husk bestandig to sider av en sak ,selv om mange kun er kåte på den ene siden bare
skal du prøve å svarte noen så ikke prøv meg,har ikke gjordt noe sabotasje mot deg med vilje hvis du tror det
Med dette melder jeg meg ut av dette temaet,folk får tro hva de vil.men de fleste vet heldig vis at det er to sider av en sak.takker de for det

35 ford 3 vindu,
35 hot rod prosjekt,
2 bmw e30,
transporter 02
japsedritt
opel,
ford capri
http://thomastnt.websport24.no/