Er godt jeg har masteren å skru på, ellers hadde buicken stått i flammer nå!
Er et eller annet som er feil på den, og jeg har ikke peil på hva det er!
Bensintrykket er som det skal være, så jeg sitter med to mistenkte tilbake! Tps'en og Ic3 modulen. begge blir bestilt fra Rockauto, så snart jeg har råd.
Men en liten opdatering på Masteren!
På tide med en ladning bilder igen. Hvis noen har spørgsmål, eller kommentarer, er det bare å skrive! (er jo en av fornøyelserne, ved at legge ut bilder! hehehe)
Fikk på mandagen flott solskinn, så jeg måtte teste om all jobben min var spilt, eller om dørene faktisk passet. (Et lite tips, ikke bruk svensk tommestokk!)
Opdaget at begge B-stolper må flyttes litt (3.mm) men de er bare punktsveiset, så det går.
Alle døre passet, selv begge fordøre henger fortsatt, så er det enkelt fikset.
Døren på føresiden, (som dere kan se på bildene) har en skade i bunnen, og en tidligere reperasjon.
Jeg husker fra min tid på Tenisk Skole i Århus (DK) at "gamle madsen" fortalte oss om de forsjellige metoder op gjennom tidene.
Og dengang var det helt normalt, å spikre platebitene fast, og sparkle med tinn! Noe som de har gjort på døren min!

























Fikk på Tirsdagen et djevelsk uvær inn over Nakkerud, så jeg tenkte at jeg ville gå i vedskjulet, og få tatt hand om mine frontlykter.
Har to lykter med rustskader, som kan bli til een hel, og etter litt byttehandel med en kompis, fik jeg hans extra lykte!
Så gjenstår det bare å se om lyktene er like, eller om jeg må til å fabrikere nye platebiter for hand!








Skal i øvrigt ut å snakke med vår lokale sandblåser, og se hvordan han jobber.
Er det noe dere lurer på, sig fra!