Har kommen litt spørsmål om den her prøvekjøringen.
Skal prøve å forklare litt, vi tar det først på Engelsk
I have to drive minimum 20 km around, after this we have to check all safety points, after this I have to drive around 100 km - After this we have to do some aligment corrections, tighten the screws..... Almost ewerything is new - so there are houdreds of points where something can fail. Usually I am not able to do first 100km without corrections douing in the middle.
Han starter testkjøringen med en grovjustert spissing på framhjulene, alt av bolter som har foringer igjenom seg er ikke skrudd skikkelig fast, så kjører han ca 2 mil. tar bilen tilbake på verkstedet, går over en god del av det han kaller for sikkerhets pungt.
kjører nye ca 10 mil og setter til bolter leverer tilen til digital 4hjul måler.
Med at alt har vært i 1000 eller kansje 100 000 biter

så kan det være en del justeringer som må gjøres under testkjøring og disse ønsker han å ta før kunden får bilen.
Han har levert noen få show biler, der han ikke fikk lov til å testkjøre bilene, da innformerer han om at det kansje kan oppstå noen småting, som dem må komme til bake for å få utbedret.
For meg virke det ryddig og greit
Bare det ikke blir slik at husbyggerene skal bo 3 måner i lag med meg, når jeg får meg nytt hus